Blogarchívum

Translate

2023. január 26., csütörtök

Karácsonyi énekkar készen

Már 18,-án befejeztem őket, csak a keretezés nem készült el, csak ma .
Gondolkoztam, hogy milyen jól mutatna a kép, sok sok csillámmal teleszórva, de nem akartam tönkretenni a keretező munkahelyét , így most csak anélkül került keretbe . Azóta gyorsan elkészültem az idei első karácsonyi ajándékkal is , igaz, csak a himzés része, mert még nem találtam ki mi legyen belőle.
Sőt, már a következő munkába is beleböktem a tűmet . Durene Jones tündéri kutya csapata készül a Dédim takaró huzatához lesz párna . 9 kutyus labdázik, ugrál majd a kész párnahuzaton .

3 megjegyzés:

Vera írta...

Szuper ez a kórus, persze a többi is, milyen gyors vagy!

Fáni írta...

Annyira jó ez a kórus, nagyon tetszik.
Szuper gyors vagy, villám tűd van ?
Én csak apróságokat csinálok, mert a képeket nem tudom hova tenni, a fióknak meg sajnálom csinálni, így csak gyönyörködöm mások munkájában.
Igazad van, korán el kell kezdeni az ajándékok készítését, hisz mindig közbejöhet valami más is.

Tüzes Beáta írta...

Nagyon kedves képeket találsz és hímzel.