Blogarchívum

Translate

2024. április 3., szerda

Március

Elég termékeny volt a hónapom , hisz sok szép húsvéti ajándék készült . Igaz, visszajelzést csak egy helyről kaptam , de hát ilyen az élet ! El kell fogadni, mindenki rohan , alig marad idő a családra . Az élénk nagyik sorozat jósnőnél darabja nem készül el, csak félig
A varrógépezés után, valami húsvétira vágytam, himeztem tojásra néhányat .
Rátenni a tojásra nem sikerült , nem próbálkoztam eléggé . Helyette Bolyhoskát tettem keretbe .
Azután jött egy gyors szerelem , ami pont jó lesz a 30. házassági évfordulónkra .
-- és vége is a hónapnak .

2 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

A nagyi jópofa, a tojások csak tojások, a nyuszi cuki, de a hóemberes kép ámulatos. Csupa csupa cukiság és szépség nálad mindig.

agnesordog írta...

Igazán köszönöm a kedves szavaidat ! Lehet azért jók, mert szeretettel készül mind !