Blogarchívum

Translate

2024. április 12., péntek

Eddig nagyon termékeny a hónapom !

Először is befejeztem a Nagyikat a jósnőnél !
Azután elkészítettem egy tavaly Olaszországban vásárolt Renato Parolin mintát , és az ott vásárolt keretbe került .
Irány a keretező és ezek készültek
Már nagyon vártam, hogy kész legyek a himzésekkel, mert várt rám a varrószoba .
A hétvégén lesz Boglárkám 2 éves , és ágyneműt varrtam , mert játéka van bőven, inkább ilyenre költök . Az állatkák, pedig a mesekönyvekhez megszemélyesíthetővé teszik a mesélést. Holnapra még a párnahuzatok maradtak, és utána irány a himzés újra. Elővettem egy régen félbehagyott mintát , azt szeretném befejezni . Sajnos Sweet Annet tervezett folytatást a nagyiknak, és a Férjemnek nagyon megtetszett a konyhában sütögetős kép. Persze, ennél is csak az alakok vannak keresztöltéssel, és a teljes konyhabútor, tűzhely, mind-mind kontúröltés . Lehet majd 2 napig asztalosmunkát végeznem . De előbb befejezem a muskátlimat

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyik cukik, az egyiknek a kész kerete gyönyörű! Renato P esetében szintén: a hímzés nagyon szép, de a hozzá illő keret is.
A két éves unoka jól fog szórakozni a bábukkal.