Blogarchívum

Translate

2024. május 4., szombat

Mindenféle !

Mindenféle ötlet járt az agyamban, kötés, horgolni kellene , táskát kellene horgolnom? hímezni valami szépet , különlegeset ? Megvettem a legújabb Élénk nagyis csapat palacsinta sütögetős képét -- össze is szedtem a fonalakat hozzá . De inkább varrtam 2 garnitúra ágyneműt a dédunokáimnak a közelgő szülinapjukra . Elővettem egy régi, félbehagyott mintát -- Ancor gerániumját
Mire a kontúrozáshoz értem -- újra feladtam !!!!!!! A tervező soha egy öltést sem varrt , és kontúrozást ki sem próbálta !!!!!!Egy hüvelyújj körömnyi terület 9-10 színnel, még rendben , odavarrtam, de hogy erre egy fél térképnyi kontúrt már képtelen voltam rávarrni. Nekiadtam inkább a barátnőmnek, aki el akarta készíteni. Így én megszabadultam ! Eggyel kevesebb félkész munkám van ---- HURRÁ!!!! Ezek után a 30. házassági évfordulónkat megünneplendő , elutaztunk Belgrádba . Eddig , ha utaztunk, mindig nyugat felé vettük az irányt . Most változtattunk, és nem bántuk meg. Egy nyüzsgő , fejlődő városban jártunk ! A szállóból az első utunk a Nándorfehérvári erődhöz vezetett a Kalemegdán parkba . Hatalmas , jól karbantartott vár , tele kiállításokkal -- még dínó parkban is voltam , a tűzokádó sárkányok tövében :-) És a kilátás a Duna és Száva összetalálkozásánál !!!!!! Volt részünk görögkeleti misén is résztvenni , én majdnem betódultam a Parlamentbe is !!!! de szerencsére zárva volt az ajtó . A rendőr nagyon kedvesen segítségünkre volt, és elirányított az uti célunk felé . Rengeteg , csodás, tiszta, jól karbantartott parjuk van . Szerencsénk volt az időjárással is , csak éjszaka esett az eső , így kedvünkre barangolhattunk a városban . Jó kirándulás volt , és az autópályákon volt lehetőségem kötni is :-) Még érvényes volt a matricánk , így elmentünk Kiskunmajsára, Apa kedvenc gyógyfürdőjébe is . És Párkányba is átlátogattunk . Onnan hoztam magamnak fonalat a horgolt táskához .Lassan haladok, mert eléggé nehezen tudom átfeszegetni a tűt , hogy szoros legyen . Naponta , csak kicsit horgolok. Inkább himzek . :-) Az unokáknak mindjárt kezdődik a nyári szünet, itt a pedagógus nap, és imádok dobozokra hímezni , így hozzákezdtem a sorozat gyártáshoz . Eddig ezek készültek .
Az oldaluk most festve van / első kísérletem , festés, repesztésre. / A minta Lucie Heaton Bird Sampleréből van . Nagyon jól illik a szalag is a mintámhoz :-) Tetszenek a dobozok ! Egy szállal varrtam őket 35 countos anyagra . Ma festettem a következő dobozokhoz , ebből az anyagból, amelyeken virág minták lesznek . Majd jövök azokkal is, ha elkészültek ! Boldog Anyáknapját !!!!!!

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Uh! gratulálok a 35-ös anyag hímzéséhez. Gyönyörűek lettek.
Kontúrozás: igen, néha túlzott.
Gratulálok a házassági évfordulóhoz, nagyon jól válogatott programmal ünnepeltétek meg.
Várom a nagyis képet, azok nagyon ötletesek, vidámak.