Blogarchívum

Translate

2024. szeptember 6., péntek

Horgolt takaró készen !

Nem tudom, mások hogyan csinálják, de az én kezem totál kimerült a horgolásban . Voltak napok, mikor muszáj volt pihentetnem, kenegettem mindenféle kenőccsel, de nem adtam fel, és elkészült !!!!! 130x 200 cm a kész mérete . Teljesen saját kútfő alapján alakítottam ilyenre. A súlya 1kiló 20 deka.Ugyan sajnálatos módon elfogyott menetközben a kék fonal, így most nem szimetrikus a két oldala , de ettől még jól lehet vele takarózni remélem . És azt is , hogy örül majd az unokám, ha megkapja októberben a szülinapjára. Ahogy már írtam KIK-es fonalakból kreáltam , bár így sem az olcsó kategória az ára, de mi olcsó manapság ?

1 megjegyzés:

JuciKa írta...

Szép lett! Ekkora takarónak súly van, nem csodálom, hogy kifárad a kezed.