Blogarchívum

Translate

2024. szeptember 18., szerda

Ismét Formigine !

A hétvégét Olaszországban töltöttük , mert most volt az őszi kiállítás és vásár a keresztszemes , kézműves munkák szerelmesei számára .Elég rossz időt fogtunk ki , hisz a távolabbi Alpok csúcsain jól látszódott a fehér hótakaró , az úton pedig szakadt az eső .Szerencsére azért az előre betervezett programot tudtuk tartani -- sétálhattunk Vicenzában . Majd sok kilóméter gyaloglás után estére érkeztünk Formigínébe . A szokásos szállodánkban elhelyezkedtünk, és nekiindultunk étterem, pizzázó vadászatra . Hiába írtam ki előre 3 címet , nem jártunk szerencsével, azokban sem, és a többivel sem, mert ott CSAK este 7- 8 órakor nyitnak az éttermek, pizzázók . A nyitvatartókban koktélokat, és süteményeket lehet fogyasztani .A boltokat 12- fél 1 felé bezárják, és majd csak 16-17 órakor nyitnak ki. Ha ezekben az időpontokban támadna kedved pénzt költeni, akkor feldörgölőzöl a zárt ajtókra. Szerencsénkre egy éppen kipakoló utcai hamburgeres megszánt bennünket, így nem kellett éhesen nyugovóra térnünk. / nem szokásunk 6 óra után enni ! nem lehet tele hassal aludni menni . / Másnap alig vártam hogy végre kinyisson a kiállítás , és megnézhessek minden csodás dolgot , amit az olaszok prezentálni tudnak ! és tudnak ! nagyon tudnak !!!!!!! Első utam a faárúshoz vezet mindíg ---
itt gyakorlatilag már elköltöm a rendelkezésemre álló összes pénzt , és ezután, üres pénztárcával nyugodt szívvel tudok nézelődni . És tényleg csak nézelődni, mert a telefonomat itthon hagytam , a Férjem nem szeret fotózni, mondván lesznek majd jobb képek a neten ! Így csak mesélni tudok . Még kikuncsorogtam + apanázst és ezeket még megvettem ---- mert ezek nélkül nem élet az élet.
Tegnap gyorsan varrtam is a kicsi kerek képkeretbe egyet az újak közül
Szombat délután nekiindultunk a tengerhez , gondolván, hogy megmártózunk idén is . Nagy szomorúságunkra, maradt a nézelődés, mert piros zászló volt érvényben, és tilos volt a fürdés . Sok ott nyaraló legnagyobb bánatára . Így csak sétálgattunk, nézelődtünk .

Nincsenek megjegyzések: