Blogarchívum

Translate

2011. július 29., péntek

Travel Memories 2

 Ilyen kontúrozva !
Azaz, kész is lettem ma délelőtt a himzés részével, már csak a mosodába akar indulni, mert jól megtanultam a leckét, Aidát csak mosás vasalás után kontúrozunk :-)
Volt olyan érzésem, mintha sündisznót hímeznék, mert itt is 5 összefogott szál jelein néztem ki a szemem a helyéről, de  MEGÉRTE ! Nagyon jól néz ki. Így , most ugye 14-es Aidára téve, 14x20 cm a kész mérete.
Míg öltögettem, eszembe jutott, mikor össze akartam keresni hozzá , DMC, Anchor, Puppets állványokról a fonalakat, most úgy tűnik, egy másik emberöltőben !!! Persze nem találtam + , és akkor még tanuló voltam az Évában, kértem segítséget a kolleganőmtől . Letetette velem egy kupacba azokat a fonalakat, amiket én válogattam hozzá --- nem volt jobb --- felkiálltással.  Majd a kezembe nyomta a Dimensions -DMC- Anchor
átváltó táblát - amiről még csak információm sem volt, nem hogy láttam volna addig  :-)  Azután este, munka végeztével, kiértékeltük a 4 különböző gyár által ajánlott, átváltott kupacokat, összehasonlítva az eredetivel .  Én tök boldog voltam, megtanulok ma valamit !!! és tényleg megtanultam !!!!! Ha azt akarom, hogy úgy nézzen ki , mint a kiinduló kép,----- CSAK AKKOR lesz olyan, ha az eredeti készletet veszem meg. Hát itt a titok nyitja, miért is áll nálam láda számra a megvarratlan készlet, mert amit szeretnék varrni, azt eredetiben veszem meg -és várakoztatom sorára, mikor is jött el az Ő ideje !!?? Ezé a képé, -- MOST !!!
Láttam már sok átkonvertált képet, de miután már láttam az eredeti készletek pazar színeit, már nem akartam átkonvertáltat. :-(  és elképzelni sem tudom, milyen kép került volna ki a tűm alól ---- míg most egy gyönyörűség-- mert még mindíg elvarázsolnak a Dimensions készletek színei !!!

     Hamarabb is kész lehettem volna, ha nem csavargyározok el, újra Barkáékhoz ! Egy, akarom mondani 2 újabb dologhoz való csodás, sőt most épp leárazott fonalért. Na, de róluk majd később :-)
Jó hétvégét mindenkinek, és remélem, sok ismerőssel tudok majd találkozni holnap, a kiállítás megnyitón.

7 megjegyzés:

Emese írta...

Ági, ez csodaszép lett!

Newsee írta...

Ez már most is csuda, de ha majd kikontúrozod akkor egy mesebeli kép lesz ;-) Ugye milyen hamar készen lett? Jöhet a madár ;-)?

agnesordog írta...

A Fiam a csajszit választotta, mert hozzá fog majd mind a 3 kerülni :-)))) Tetszik nagyon neki, én pedig boldog vagyok !
de most lazításképpen a pulcsimat fejezném be, hisz csak fél eleje van hátra.

Jucus írta...

Hú, Ági, gyönyörű lett ez a Párizsos hímzés!
A fonalak is szuperek, kíváncsi vagyok, mi készül majd belőlük!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito te ha quedado, besos

goblen írta...

Nagyon szép lett! Teljesen egyetértek. Csak eredeti készletből lesz eredeti szép! :)

agnesordog írta...

Köszönöm Lányok,
és még az is jó érzés, hogy 1-gyel kevesebb várakozik már :-)