Blogarchívum

Translate

2011. július 25., hétfő

Travel Memories

avagy, legalább emlékezzünk, ha már nem utazunk?  Most épp arra, milyen is volt Párizs utcáit róni. Akkor is épp szakadt az eső, mikor ott jártunk . -- Persze ezért a himzésért, és emlékezésért Newsee a felelős !
Miért pont kettő másik Párizsos Dimensions képet vett meg :-) és én miért is ajánlottam fel, hogy varrhatnánk közösen SAL-ban. Tehát ezért van ez az egész !
Elő kellett keresnem azt a 2 másik képet a rengeteg közül, és akkor már ez is a témába vágott , és ezt megtaláltam ! A múlt héten tologattam ide oda őket, megint mibe is akarok fogni??? 18-as Aidán 3, 4, 5 szállal hímezni?
Á--- nem, dehogy , megy vissza mind a dobozba. De csak nem hagytak békén!!! Minek van annyi készletem, ha egyet sem varrok meg?  Szombat reggelre győzött a himzés  a lelkiismeretemmel szemben. Hiába viaskodtam, meséltem el,magamnak,  hány félbe himzésem is van? kötés, horgolás !!!!! Mindegy volt !!!
Vettem elő rámát, fűztem fel a fonalakat, és hajrá ! Szombat estére itt tartottam ! Vasárnap főznöm kellett,
nem haladtam nagyon :-(
De ma délelőtt belehúztam !!
A végén 14-es Aidára esett a választásom, mert ebbe is alig tudom belefeszegetni az 5 szálas félkereszteket.
De meglepő módon, nem olyan csúnya, mint vártam :-) Sajnos megint görbülnek el a 28-as aranytűk, de nélkülük nem is tudok varrni. Nagyon okos volt, aki kitalálta azt a hornyot bele ! Az 5 szálasat azzal a tűvel varrtam, amit a készlethez adtak, de annyit húzogattam a szálakat, hogy egyformán fogyjanak !!! Ne centinyi eltérések legyenek a fonalvégek között  mikor elvarrok egy szálat :-( Az aranytűnél erre nincs szükség !! :-))))
No, megyek tovább emlékezni!
Szép hetet mindenkinek !
Csodás színei vannak, a keverés hatása adja ezt a különleges színt.

6 megjegyzés:

Anne írta...

Szia. Gyönyörű szép lesz. Párizsról mindig olyan szép minták vannak, mind olyan különleges, bezzeg Londonról nem lehet kapni olyan könnyen. :(
További jó öltögetést. :)

Newsee írta...

Tudtam én hogy nem hagy nyugodni :-) Én is beleböktem a madarasba hogy megnézzem a félkereszteket és szerintem nem vészes az 18-as anyagon sem.
De ez a kép nekem is szerelem volt a javából!

agnesordog írta...

Nem is tudtam, hogy már szeptember van !
Bár az idő szerint azt is gondolhatnánk.

Magdi írta...

Én is csak az esős Párizst ismerem, 5 napig szakadt! Lehet, hogy ott mindig esik???
18-as Aida meg az 5 szálas félöltés, mit mondjak, izgalmas lehet!

mannamari írta...

Na ez nálam is itt lapul Newsee jóvoltából. Helyesebben csak a minta és a fonalak maradéka, de én is kacérkodnék az elkezdéssel.

goblen írta...

Megérte nekifogni. Nagyon szép lesz. És ha ilyen tempóban haladsz, akkor már akár pénteken viheted is a keretezőhöz, vagy készre is varrhatod. :)