Blogarchívum

Translate

2011. december 10., szombat

Karácsonyi ajándékozós nap

Ma tartottuk mi is a kis csapatunk ajándékozós találkozóját, hogy utána közösen részt vegyünk az utolsó EKH-s keresztszemes találkozón. Csodás nap volt , sok nevetéssel, sok meglepetéssel, találkozásokkal régi kedves és még csak most megismert ismerőssel :-)
szárnysuhogás blogunkon már írtunk Mariskával közösen készített ajándékokról, de most készen is megmutatom az összeset egyben. Az ötletet még ősszel gyüjtöttem be, mikor meghívottként részt vehettem egy patchworkös közös varráson. 2 fénykép állt előttünk, és mi magunk ilyeneket készítettünk .
Több neki futásra találtuk meg a megfelelőt -- nagyon sokat keresgéltük a színeket , hisz mi nem tanultuk sehol, csak akartunk ilyet, és csináltunk ilyet. Az összes doboznak egységesen ezt a rózsácskás belsőt választottuk.
Remélem, illetve úgy láttam, sikerült örömet szereznünk :-)

Azután  én is kaptam  ajándékot. Köszönöm MINDENKINEK, hogy gondolt rám, munkával, illetve, hogy eljött, és találkozhattunk.




7 megjegyzés:

Newsee írta...

Ági téged mindig jó látni és igen jó volt a talin :-)! Minden ajándékot naggggyon megérdemeltél mert jó kislány voltál az idén ;-)

Jucus írta...

Biztos jó lehetett a talitok! Nagyon szép dolgokat látok a képeken!

agnesordog írta...

Jucus!

Kicsit reménykedtem, hogy talán Téged is látlak tegnap .

Emese írta...

Csodás nap volt tegnap, én is nagyon köszönöm a gyönyörű ajándékom- ajándékaim !!!!

erdoseva55 írta...

Remek napotok volt! De jó Nektek!
Örülök, hogy ilyen szépségek cseréltek gazdát! Nagyon jó szívetek van!:)
Szép adventi napokat kívánok Neked!

Névtelen írta...

Hű, nagyon élvezetes volt közelről, egyesével megszemlélni a sok gyönyörű dobozt - Mariskával valami elképesztő munkát végeztetek! És ismerve titeket, remekül szórakoztatok! :))
Jó lenne még több fotó! :)
Brigi

xJuDesign írta...

Nagyon ötletes, praktikus és szép ajándék egy ilyen doboz. Hihetetlen munkátok van benne! :)