Blogarchívum

Translate

2011. december 22., csütörtök

Kész vagyunk !

Én már teljesen :-))) Most halászom össze a darabjaim ! Olyan a gyerek, mint egy szivacs, szívja magába az új dolgokat, és egy pillanatig nincs tétlenül !!!! Neki örökké kell mozogjon a keze, szája. Mama, megígérted, ezt is megmutatod !!!!!- semmi bajom, a megmutatással, hisz elő is készülök, de mindíg a 3/4 lakást át kell rámolni, szétszedni, majd összepakolni, ha valaki használni akarja az asztalt, és 20 perc múlva vissza hordani mindent, hogy mi is tudjuk készíteni a mi dolgainkat. Már borzasztóan unom !!!
                       De vissza az ajándékokhoz.  NAGYON BECSÜLÖM a kitartását !!!!!!!!
Kiszabta az összes alkatrészt !!!!! Felvarrta az összes orrot, szemet szájat !!!!!!!Elég nehéz, és nagyon sok öltögetni való van egy ilyen párnán, de nem adta fel, morgott közben, hogy nem akarom csinálni- de újra ránézett és megdícsérte, milyen szép az, ami már kész, és böködte tovább !!!! Este 5-re megszántam, mert még csak az első párnánál tartott, és bevállaltam, felvarrom géppel a másodikra a hócsaládot. És az Ő ajándékát én már elkészítettem, amit mintának használt. Így este 8-ra végeztünk. Mára már csak a párnabelsők méretre igazítása maradt, mert az IKEA közben már nem árulja azt a méretet, amit régebben :-(
                                     Tehát itt a kész családi karácsonyi ajándék !!! Párnacsalád !!!!!
A zöld sapis- kesztyűs , készült varrógéppel , a középső Gabi munkája, a Mamájának , és a jobb szélső kötött sapis az én művem,--- ajándék neki. Persze, ezt a jogot,  komoly csatában nyerte el, mert megverekedtek a Nagyapával a birtoklásért. Így én készíthetek egy újabbat a Férjemnek :-)))
 És, persze , ezer köszönet Mónikának, aki nélkül mindez nem jöhetett volna létre.
Békés, boldog Ünnepet MINDENKINEK !

2 megjegyzés:

Moncsi írta...

Nagyon szépek lettek!!! Örülök, hogy megoszthattam veletek a mintát, és hogy ilyen csodát alkottatok belőle.
Áldott és Békés Karácsonyt kívánok nektek!!
Üdv Moncsi

Lvica írta...

Nagyon ötletes és szép hóembereitek születtek!:)