Blogarchívum

Translate

2015. július 4., szombat

Még mindíg Blackbird design !

Úgy emlékszem, kb 3 éve kezdtem neki ennek a mintának , nagy elánnal , ezután , valami miatt eltevődött , azután csak várt a sorára  --- egész mostanáig ! :-) A rózsa varrásakor jutott eszembe, ennek is hasonló minták, indák keretezik a szélét. Gyorsan előkaptam hát, és befejeztem, hisz már nem sok hiányzott belőle .
Emlékszem, ez volt az első munkám, amit igazi kézzel festett fonalakkal kezdtem el, és a minta által   előírt anyagra is került. Akkor szerettem bele ebbe a fonalakba , és azóta, már sok kész munkát készítettem velük , és remélem, még sokat fogok is varrni :-)
Hűvös szobát, vagy vízparti nyaralást kívánok Mindenkinek ebben a kánikulában ! 

3 megjegyzés:

JuciKa írta...

Ez gyönyörű!
Emlékszem régebben milyen felkapottak voltak ezek a minták. Csodálkozom akkor mért nem fejezted be? Viszont most is minden elismerésem.

Tüzes Beáta írta...

Ámulatos!
Időnként rám tör, hogy kézzel festett fonalakkal szeretnék hímezni,mert jó használni, de ahhoz nem könnyű jó mintát találni. Ez az.
Előző bejegyzéshez: nagyon szép helyen jártatok!

goblen írta...

Szép lett nagyon és örülök, hogy befejezted. :)
Én is megelégednék egy hűvös szobával vagy vízparttal a fagyasztás helyett... Mindegy, holnap vége a nagy melegnek!