Blogarchívum

Translate

2015. július 11., szombat

Téli előzetes !

Épp hogy elmúlt a meleg, mikor rámolás közben a kezembe akadt ez a kedves mosolygós hóember !
Így gyorsan kerestem hozzá anyagot -- a hagymahéjjal festett barnásra esett a választásom és a legújabb Threadworx fehéret is ki kellett próbálnom . Nem nagyon tetszettek azok a színek, amit előírtak hozzá , így ezeket használtam
Óh, csak most látom, még nincs is teljesen kész, elfelejtettem a sálra a rojtokat felvarrni . 
Azt hiszem , nagyon klassz ajtó dísz lesz télre belőle .

6 megjegyzés:

Jucus írta...

Nagyon cuki! Jó volt havat hímezni, mi?! :o)

agnesordog írta...

Hóembert , pedig még jobb :-)

JuciKa írta...

Nagy ötlet nyári melegben hideget hímezni :) téli hidegben meg napsütést ? Aranyos a hóembered azokkal a madárkákkal. Szép fonalakat választottál hozzá. Kellemes vasárnapot!

Tüzes Beáta írta...

Nem tudom milyenek voltak az előírt színek, de ezek nagyon jók! Úgy értem a kép harmóniája szuper!
És én is annyira vágyom téli kép után!
Kinagyítva megnéztem a fonalakat, hű de nagyon szépek! Én is pont most készülök bordót festeni pirossal, barnával, meg a fene tudja mivel.

goblen írta...

Nahát, egy hóember? :)
Szép lett!

Bobalany írta...

Cuki!