Blogarchívum

Translate

2015. október 1., csütörtök

Sikeres nap

Már több napja ,---gondolom az időváltozásnak köszönhetően nem voltam toppon -- de ez ma megváltozott ! Lassan egy hónapja készült ez a meglepi Emese barátnőmnek, csak a tapasztalatokat értékelve, nem tudtam, hogyan is legyen belőle levendulapárna . Most hagytam egy lyukat a hátoldalán, hogy lehessen cserélni benne az illatpárnákat.
 Középre egy kétoldalas fólia csíkocskát vasaltam, hogy talán így nem fog kidudorodni. Ilyen kicsi párnára túlzónak találtam a zippzárat , majd meglátjuk, hogy válik be a használat során .
A szekrényben , a kezembe akadt ez a madaras kép , ami még mindíg nem kapott kész formát és most ez jutott eszembe , mikor ránéztem :-)
 Egész jó lett, azt hiszem , illetve nekem tetszik:-) inkább így mondanám ! 
Azután befejeztem egy képet , amit még nem mutathatok , mert még nem került átadásra, de majd arról is beszámolok ! Már csak kicsit több mint 2 hét van a nagy napig , mikor is a legnagyobb unokám férjhez megy  :-)
A ruhám , már  kiválasztottam, és nem bízva az elkövetkezendő vénasszonyok nyarában , kaptam egy szép átmeneti kabátot, és egy hozzá illő sálat :-)))) Már készen állunk a nagy napra :-)
Szép hétvégét kívánok ! 

5 megjegyzés:

JuciKa írta...

Szuper, nagy ötlet, cserélhető illatpárna! Szeretem a kakukkfüves, sőt a mentás, citromfüves, rozmaringos illatot is. Lehet varrni párnácskákat!
Szíves, madaras doboz lett?
Nagy családi eseményhez kívánok minden szépet, jót sok boldogságot!
Addig is örömteli, szép napokat; Juci

agnesordog írta...

Köszönöm szépen :-)

mari paz írta...

hello agnes are very nice these Works thanks for you comentari .
kisses

Tüzes Beáta írta...

Csini lett mindkét kép befejezve is.
és Te is biztosan csini leszel az esküvőn. Várod, nem is csoda.

Vera írta...

Én meg jól félre olvastam a bejegyzésedet...és csodálkoztam, hogy , hogy lehet hogy szombaton is írtál a facén , ráérsz ilyen "nagy napon"...és nem vagy elfoglalva...
ilyen nagy unokád van már?
Kis guszta lett az illatpárna... meg a madaras is..
Szép hetet!