Blogarchívum

Translate

2015. október 17., szombat

Új karácsonyi banner

lesz, ha befejeződik. Most, hogy elkészült a himzés , már nem állnék neki, mert zavar, hogy ferdén vannak a betűk . Nem jól mondom nem ferdén vannak , hanem nem egy magasságban kezdődnek és érnek véget és ez most bántja a szemem . De hogy a papíron miért nem láttam meg, azt ne kérdezzétek !  Sokat ront, hogy a pöttyök szabályos csíkjához nézem , és most ha bekeretezem valamilyen anyaggal , akkor egyre ferdébb és inkább beteszem a szekrényaljába így :-( mint még dolgozzam vele .

Pedig imádom a mézike emberkéket ugyan úgy, mint a réniket és hóembereket.


11 megjegyzés:

Monika írta...

Pedig szép, de erre a pöttyös anyagra nagyon nehéz hímezni.

CathlenKata írta...

Én így hagynám , felkasírozva ajtódísznek. (Mert messziről nézve nem ferde, hanem nagyon szép! )
Azután ha még nagyon tetszik a minta drapp alapra újra kezdeném.
(Én kaptam próbadarabot ebből a pöttyös anyagból, és minden tiszteletem azé aki tud rá hímezni! )

mari paz írta...

Hi agnes a work veri cute for Christmas I love. kiss

JuciKa írta...

Nem zavaró a betűk eltérő nagysága, ha téged zavar ne négyzetesre varrd készre, hanem 5-6 szögre. Ez csak egy ötlet, sőt ha csipkét raksz a szélére, megtöri a a pöttyök szabályos ismétlődését. Szerintem is nehéz jó mintát találni ezekre a pöttyös hímzővásznakra, pedig nagyon szépek.

Vera írta...

Én nem értek az anyagokhoz sem, meg a hímzéshez... de szerintem igy is szép a hímzés, hogy nem egyenesben vannak a betűk .Én láttam a zöld szegővel is.. Jól mutat...

Dóra írta...

Biztosan a pöttyök miatt érzed ferdének. Csinálj hozzá ovális keretet és akkor nem lesz "ferde" hatású. Kár lenne érte, mert olyan cuki!

Tüzes Beáta írta...

Én is csalódtam mintában és hagytam abba. Ez így is teljes. Zokniba nem tudnád foglalni?

Jucus írta...

Szerintem is klassz pedig! Helyes kis hímzés! Persze, neked kell, hogy tetsszen!
Ez a pöttyös anyag úgy piszkálja a fantáziámat!

Lizzy~daisy írta...

Szia!
Pedig nagyon jól sikerült.Gondolom a jobb oldali szívecske miatt tervezték a betűket "lejtősen".Én tennék egy kisebb méretű pl.Dress it Up vagy JABC mézi gombocskát a merry szó alá,vagy egy keskenyebb piros vagy bordó,fehér pöttyös szalagból készített kisebb masnit.Szerintem bármelyikkel jól mutatna és elvenné azt az érzést,hogy "lefelé lejt az írás".

agnesordog írta...

Köszönöm Mindenkinek a tanácsát :-)
Még nem tudom melyiket fogadom meg !
Egyenlőre csak nyüglődöm, mert mindent csinálok, csak varrni ne kelljen, pedig ezerrel kellene a karácsonyi ajándékokat készítenem .
Remélem, hamar elmúlik ez a hangulatom.

Névtelen írta...

Szerintem a "S" betű alsó kacskaringóját varrd a "C" betű felé egy kissé ferde vonallal és a "C" betű alatt kacskaringóval fejezd be. Olyanra gondolok, mintha egy aláhúzás lenne.