Blogarchívum

Translate

2017. június 20., kedd

Szülinapi ajándékok !

Nem is emlékszem, mikor kaptam ennyi sok mindent egy szülinapra ---- lehet, hogy tavaly ? Rossz a memóriám :-)  Ugyan pár nappal később, de az utolsó is megérkezett !
 Már legalább egy éve a kívánságlistámban tartogattam ezt a könyvet, mert sohasem volt készleten, mikor vásároltam . Most mikor a gyöngyök épp akciósak voltak , megláttam, hogy van belőle-- gyorsan le is csaptam rá ! Mondhatnám, hogy talán az összes kis mintája benne van--- persze ez nem igaz, de rengeteg közülük , 191 lap, és majd nem mind térkép ! :-)  Igaz ugyan, hogy most épp kötök nagy bőszen !!!!!!! de azért még jó hasznát veszem majd ennek a könyvnek is .


 Azután , már fogytán voltam olvasni valóknak is , ezért kaptam pár új könyvet , ja és törökül nézek több filmet is , és azt gondoltam, olyan jó lenne megérteni, mit beszélnek, --ezért van hozzá nyelvkönyvem is , hogy okosodhassak . A hímezhető tűrcsit és a készletet a Barátnőimnek köszönhetem :-)
Ezekkel a klassz ételdobozokkal az Unokámék leptek meg, hogy ne kelljen mindenféle vajas és fagyis dobozt használnom  / ki is dobtam mindet / :-((((( 
Szóval, most azt sem tudom mit is csináljak inkább, mert van elfoglaltságnak valóm bőven , de most maradok a kötésnél-- ugyan már van pár nap elcsúszásom, de a lelkesedésem töretlen ! :-)))

7 megjegyzés:

Móni írta...

Isten éltessen!

Tüzes Beáta írta...

Boldog szülinapot!!!!
A kötés szuper, a hímzésminta cuki!
Törökül?!

Vera írta...

Szép ajándékokat kaptál! Boldog szülinapot!

Névtelen írta...

Boldog születésnapot kívánok, Ági! Remek ajándékokat kaptál. A török nyelvkönyv jó "agytornáztató" lesz. :) Kíváncsian várom, miket készítesz majd az újabb kincsekből.
Brigi

agnesordog írta...

Köszönöm szépen a köszöntéseket Lányok ! :-)

goblen írta...

Szép ajándékok! Hajrá kötés! (Olyan ügyesen csinálod :) )

Jucus írta...

Isten éltessen, ha lemaradtam volna a szülinapodról!
Mennyi csemege! Az az Enginger-könyv...úúúúhhh! Honnan rendelted? Szeretem a kis vintage mintáit!
A könyvek is mind sok szuper órát jelentenek!
Azok a kis műag. edények meg annyira praktikusak! Sokféle van nekem is, de azért az Algida-s jégkrémes dobozt sem volt szívem kidobni. Abban hordjuk be most a málnát.