Blogarchívum

Translate

2017. október 16., hétfő

Karácsonyfa terítő 8.hét

Szépen eltelt 2 hónap azóta, hogy belefogtam. Sajnos sok nap van, mikor alig alig öltök bele :-( De hát nem himzésből áll az élet :-(  Már nagyon befejezném, illetve csinálnék mást --- de nem szabad !
Már csak egy betű, és egy hóember van hátra és egynek a teljes kontúrozása. Holnap majd abba fogok bele ! Igyekeztem mindent menet közben kontúrozni, nehogy valami elmaradjon a nagy sietségben.  Persze azért van elmaradásom, de annak a kivitelezésén még töröm a fejem, hogyan is legyen . Ez némely betűre a kábelek, vagy valami díszcsíkok vannak- lesznek tekerve, azok vonalát jelzi a piros betűknél a bordó öltés , Szóval, még nem álmodtam meg , milyen színű, illetve milyen fonal legyen, hogy látszódjék is, de ne lehessen beleakadni használat közben. A minta szerint elütő színnel francia csomókkal van rögzítve -- ettől néz ki úgy, mintha pattogatott kukorica füzér lenne , vagy legalább is mi a Barátnőmmel annak neveztük el valamikor sok évvel ezelőtt, amikor beleszerettünk ezekbe a hóemberkékbe . Most azért vacillálok, mert túl nagyra kellene készíteni a francia csomót, hogy annak is látszódjanak, az pedig nem szép -- szerintem . Szóval ez még eldöntésre vár .

3 megjegyzés:

Yola írta...

mi lenne ha francia csomó helyett gyöngyöt varrnál rá?

Dóra írta...

Én is gyöngyre gondoltam. Hatalmas munka és remekül haladsz vele.

Tüzes Beáta írta...

Paff! Ez engem is elgondolkodtatna.