Blogarchívum

Translate

2017. október 21., szombat

Kárpótlásul

A múlt héten nagy elvárással készültem a Kacskaringó fonal fesztiválra . Először azért, mert a Barátnőim is jöttek, más részt, fonalakat, kötőtűket akartam venni . Több standon is kérdezősködtem, de sehol nem találtam 150 cm-hosszú kötőtűt --- kell a takaróm körbekötéséhez -- még nem adtam fel , ha kész leszek a karácsonyfa terítővel, visszatérek hozzá . Fonalakat pedig sálakhoz kerestem, mert azt tervezek ajándékozni karácsonyra.  Hiába jártam körbe többször is , semmivel nem estem szerelembe :-( Arra gondoltam, legalább vásárfiát csak viszek, ezért hát hagytam magam és  Bilumnál elcsábultam  erre a helyes kis báránykás tűméret beazonosítóra . Majd felmenve az emeletre , ezek a kincsek is elém ugrottak, követelve, hogy vigyem őket haza --- így engedtem a kérésnek , de CSAK ezeket szereztem meg ! :-)
A szívecskék láttán eszembe ötlött, hány szív mintája van még Sandra Cox Vanosdalnak , azaz Sweetheart Tree design szülőanyjának , amit még nem varrtam meg . :-) :-( 
Szerda este ismét mindent el kellett pakolnom, mert csütin jöttek a Dédivel a szülei és hivatalosan még nem látták, nem tudják, hogy nekik készül a terítő ! :-)
Hamar elkészültem a takarítással, ebéd főzéssel, és ugye nem szabad egy percet sem kihasználatlanul hagyni ! Elő hát a gyorsan elkészülő "kicsi" szívvel ! Persze sem az előírt anyag, sem a fonalak színe nem tetszett nekem, így kotorásztam kicsit 
a nekem tetsző fonal , anyag és gyöngy után  ! Ezt sikerült alkotnom belőlük ! 
Valahogy a szokásosnál is sűrűbb anyagot sikerült kifognom, ezért a középrészen lévő - nem keresztöltéses részhez sem tudtam az adott Perlé fonalat használni, így az is improvizálást igényelt . Az én általam kreáltra a gyöngyök , a kristály tányérkák sem illettek , sőt az alsó részre került az újonnan vásárolt szívecske is . De nekem nagyon tetszik a végeredmény . Pici, finom, és gyönyörű ! :-) Remélem a tervező is megbocsájt :-)
Tegnap nyakamba vettem a várost, hogy azért csak legyen nekem fonalam, és kötőtűm , és persze a Gombolydában meg is találtam :-)
Sajnos a kötésről szóló kérdéseimre nem volt válasz , de hát semmi sem tökéletes ! Ne legyek olyan nagy igényű !  Az egyikkel megvárom az új újságot / november 14-én jelenik meg / a másikkal pedig kísérletezem, mint ahogy tanácsolták ! ------  de csak azután, ha befejeztem a terítőt !  Ezt a kis szivecskés kilengést pedig muszáj volt megtennem , azt hiszem ,  meg is érdemeltem :-) 
Legyen szép hosszú hétvégétek, pihenjen, alkosson mindenki kedve szerint !

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Szuper kincsek, gyönyörű lett a szív alakú minta!