Blogarchívum

Translate

2017. november 9., csütörtök

Karácsonyi egerek

Alig hogy befejeztem a karácsonyfa szoknyát, hozzákezdtem ehhez az aranyos képhez . Ám ezt akkor hímzem, ha ráérek, és így alig alig halad naponta egy körömnyit. Nehezíti a munkát, hogy a leírásom sem a legjobb , mert nagyon hasonló szimbólumok vannak, ki nézem a szemem, és mégis van, hogy eltévesztem a színt ---akkor pedig bontás ! Sőt mivel újságban jelent meg a minta, ezért szét is van fűrészelve ! egy fél újjnyi van az oldalon . A sál darabkájával már megküzdöttem , de a füle nem sikerült . Jól van, nem mentegetem magam, untam, hogy nem haladok semmit .
Így, hogy legyen egy kis sikerélményem gyorsan keresgéltem apró kis mintákat . Találtam is bővecskén !  Ez a Mikulás futár nyerte el a tetszésemet , amit kicsit megcifráztam , mert nem ráhímeztem a csomagot, hanem rágomboltam :-) és a bojtot is megváltoztattam . Szép csillámos anyagra dolgoztam .

Keresgélés közben találtam használt kávé kapszulákból angyalkát ! 
Persze nekem azt is ki kellett próbálnom ! 
És óriási szerencsémre megtaláltam az egereim képének egy másik variációját ! 
Már ki is javítottam a fülecskéjét ! :-)
Már máskor is bevallottam, mindíg olyankor teszek félre valamit, mikor problémát látok felmerülni, és nem vagyok biztos a folytatás helyességében. Inkább megállok, mert csak olyat szeretek csinálni, ami nekem is tetszik . Most nagy bőszen folytatom !  Csak ne lenne ilyen sötét, szürke az idő ! 

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Minden tetszik. Nagyon!