Blogarchívum

Translate

2017. november 21., kedd

Karácsonyi készülődés

Valószínűleg azért, mert augusztusban kezdtem a karácsonyfa szoknyát , nem értem, miért is nincs még karácsony ?!
  Amikor leszedtem a Halloweenes díszítést az ablak körül, nagyon üresnek találtam a helyet , ami nagyon zavart . Ezért pár nap múlva előhalásztam pár karácsonyi díszt -- ismét szembesültem vele , hogy nem fértek bele egy dobozba amikor elpakoltam ---- de HOL VAN A FOLYTATÁS ?????   A 13 szögből 4-re bolti dísz jutott --- na ez nem maradhat így , gyorsan kell kreálnom sajátot ezekre a helyekre is .  Így született meg ez a cuki dísz , /szerencsére az Etsy nyitva van szombat este is :-) /

Ha rákattanok egy tervező munkáira, akkor több is készül tőle egymás után . Most épp Durene Jones van soron .  Közben , mikor jött egy 5-let ,folytattam a kutatást . Újabb doboz kincs került elő -- a barátnőim ajándékaival. Most már némelyik szögön 3 dísz is lóg ! / persze, mind saját :-) /és megkerültek amiket januárban varrtam ! :-)
Tudom , hogy minden évben kapkodás, 85 csere-bere előzi meg, a barátnőim ajándékozását , ezért az idén előrelátó voltam, és még januárban meghímeztem a sok éve megbeszélt  " semmit, csak egy karácsonyfa díszt " hogy az idén TÉNYLEG azt tudjak adni , na de hová is tettem őket januárban ????  Nos így ismét kutató expedícióba kezdtem , csak 3 dísz került elő, de több minden nem !!!! Még szerencse, hogy időben vagyunk , gyorsan varrtam egy negyediket is ! Így most becsomagolva várják az ünnep eljövetelét . Már a férjemnek is megmutattam a rejtekhelyet , nehogy ne találjam meg, mire eljön az idő .
Itt még sajnos nem esik a hó, de már nagyon várom az ünnepet. Ajándékok , csomagoló tasakok , megvásárolva, ajándékok nagyja elkészítve ! Így mi már nem veszünk részt a bolti tülekedésben . Csak a piacról kell megvásárolni az elkészítendő finomságokat .
De már vár rám a legújabb cukiság , megyek is varrni ! Jó készülődést kívánok !

6 megjegyzés:

Kati írta...

Derűs kis hóembert hímeztél :)

Azt hiszem, sokan vagyunk úgy, - én is -
hogy amikor kell, nem találjuk meg a
jól elrejtett ajándéknak valót!


JuciKa írta...

Vidám, színes hóemberke mókussal, nagyon szép lett!
Szekrények és dobozok, ha mesélni tudnának.......sok titokra fény derülne :)
További örömteli készülődést!

Tüzes Beáta írta...

Nagyon bájos a hóember a kisegérrel!
Én is szeretnék álomszerű kilátást az ablakból hóval, de ehelyett 10 fok körül van. A fene tudja, így is jó.

Vera írta...

Édes a hóember!! Azt hiszem én is himeznék hóembert!

Emese írta...

Nagyon-nagyon tetszik!

Mari paz írta...

It is very nice I LOVE kiss