Blogarchívum

Translate

2017. december 10., vasárnap

Gombok

avagy himzések az utolsó órákra . Valami ilyesmi szöveggel ajánlja Maria Diaz tündéri kis mintáit a 326 Cross stitcher újságban .

 Használhatjuk ajándék jelölőnek , de én most karácsonyfa dísszé fejeztem be az enyémet . A leírásban az olvasható hogy fél óra alatt kész van !!! / gondolom a kici kínai nénié, aki órabérben dolgozik / Az enyém teljesen kész 2 óra alatt lett, bár a himzéshez is több mint egy órát használtam el.
Az újságban 3.8 cm-es gombot készítenek belőle . mivel nekem nincs ilyen gomb készítő ketyerém , azt gondoltam jó lesz 4 cm átmérőjű kartonlap is . Mikor már vágtam ki , eszembe jutott, megpróbálom ezt a formát kialakítani . Szerencsémre az idén egy papírüzletben találtam ilyen vastagabb fémszálas zsinórt , ami pont megfelelt a célnak . Az alapjának pedig elhasználtam a szív forma kivágása után leesett kis maradék csillogós anyagot. Nehogy egy centi is kárba vesszen :-)
Nos, ennek jegyében még mentettem meg anyagot ! 

3 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Höhö: kici kínai...
Pszt, nem gúnyból és tényleg nem. Kicsi, tehát "hamar " kész. Aránylag hamar.
Aranyos lett!

Mari paz írta...

Are veri nice .kiss

Vera írta...

De édesek!