Blogarchívum

Translate

2018. május 22., kedd

Furcsa dolgok

történnek az életben , és néha hiszek is benne . Hetek óta ismételten takaró készítési tervek járnak a fejemben, hol horgolt , hol kötött változatban. Tervezek, látom magam előtt a befejezett projektet, és vagy elvetem, vagy egyre jobban belelovalom magam. Mikor melyik . Jártunk a Campónában a múlt héten, és már addig jutottam, hogy kiválogattam a nekem leginkább tetsző fonalakat , hogy majd a jövő héten, amikor remélhetőleg lesz egy kis árkedvezmény meg is veszem . Mert ez a takaró 5-let tetszett álmaimban legjobban .

Egy nagyikocka és a megfelelő méretig , mindíg körbe, körbe horgolom . Volt itthon 2-3 három motring ebből a színösszeállításból , Persze, ilyet már nem lehet kapni, de sebaj, azokat a színeket igen, amik ebben a gombolyagban vannak. Így még jobb, gondoltam én, hisz akkor váltok színt, mikor én akarok, tehát nem fordul elő, hogy 2 szín lesz egy soron -körön belül. Vasárnap este félretettem a pulcsi újját , hogy próbát tegyek, mennyi fonalra is lesz szükségem. Osztottam szoroztam, és megnyugodtam, jól választottam , hisz 1/2 1 kg fonalat választottam, és az 5250 méter , ebből biztos kitelik. Még a rengeteg, 15 gombolyag sem vette el a kedvem . 
Este, rátévedve a facéra, látom, valaki horgol takarót 3 féle színből , nem így , de ezzel a 3 pálca 1 láncszem mintával. Gyorsan megdícsértem, és szóba elegyedtem vele , tudakolva, mekkorát horgol, milyen fonalból ,stb ......  Már levettem a válaszaiból, hogy jó sok időt vesz majd igénybe, de tuti jó lesz !!!!!
Azután rájöttem a fonal mennyiségről még nem is kérdeztem . Hát gyorsan indítottam a körkérdést , mennyi fonal is kell egy takaróhoz !!!!!?????? Igaz, oda írtam, hogy nem dekára érdekel, hanem méterre , mert ugye a mai világban, már ez a döntő mértékadó , hisz minden gyártó fonala , más , és más hosszúságú. Leírtam, hogy azért választottam az ALIZE DÍVA fonalat, mert nem túl vastag, nem nyúlik, nem megy össze, nem kell blokkolni minden mosás után , és nem szöszölődik, ja és szívesen horgolom !!!! Ami nem egy elhanyagolható szempont.  Persze , ezeket az infókat, mintha oda sem irtam volna , jöttek ezerrel a segítő válaszok, hogy akrilt kellene választanom, és legalább 2 és fél, három kilót !!!!!!!!! Na itt kiakadtam, de rendesen !!!!! HARMINC motring 350 méteres fonalat én KÉPTELEN vagyok meghorgolni !!!!!!! Ezt pont olyan horror 5-let, mint némely készletem, ahol a fél kiló felvagdosott fonal mellé még adnak 6 teljes 8 méteres motringot  is . Nos nálam ilyenkor egész ezek észleléséig tart az érdeklődés, majd szépen visszacsomagolom, és tudom --- SOHA nem varrom meg, hiába tetszett a kép maga . Én ennyire elszánt, ennyire kitartó még nem vagyok.:-( 
Így tegnap már csak 8-10 csoport pálcát horgoltam , és túrtam a netet akril fonalak után , és egyre elkeseredettebb lettem . Én ennyi pénzt nem fogok kidobni az ablakon, amikor tudom, hogy nem is tetszik a fonal, és nem is lesz belőle semmi , hisz még több motring lenne , mert kevesebb a métere. 
De csak piszkálta a csőröm, csűröm, csavarom, hogy lehetne mégis ?! :-)
Azután a startlapon látom --- nézd meg mit tartogat az angyalhoroszkóp számodra ! 
No és itt a furcsaság ! 
El kell engedned egy régi tervedet, egy álmodat, egy akarásodat. Persze erről csak azért kell lemondanod, hogy valami jobbat kapj helyette. Ez mégis azt jelenti, hogy érdemes elbúcsúztatnod és elgyászolnod ezt az álmodat. A héten szánj arra időt, hogy lemondj erről a tervről. 

Nos, honnét tudják, hogy nagyszabású terven agyalok ? Na de ha tudják !!!!!!!!!! akkor most megfogadom a tanácsot ! 
Telefonáltam , és visszamondtam a foglalásomat :-( A szívem, még fáj, de a horgolás kezdeményből díszpárna huzatot készítek , és visszatérek a pulcsim újjához ! 
Szép, munkás napokat kívánok , minden erre tévedő olvasómnak ! 

3 megjegyzés:

EL RINCON DE CHELO írta...

Bonito trabajo!!

Tüzes Beáta írta...

Oh, én is jártam így. Időben el kell engedni.
Nem éri meg, mikor a polár takarót 3000 Ft-ért veszem. Ez csak akkor jó ha van otthon egy csomó maradék fonál.

Rita írta...

Vitatkozom az előttem szólóval: ha tetszik, igenis érdemes meghorgolni, rászánni az időt, akkor is, ha nem az a legolcsóbb megoldás. Persze nem lehet minden álmot valóra váltani, szóval az élet bonyolult.