Blogarchívum

Translate

2018. június 3., vasárnap

Legújabb virágaim !

Összevissza kapkodtam, mindenféle munkához, mert nem találtam az igazit. Egészen mostanáig !
Természetesen , ez is Veronique Enginger munkája , jó régóta várakozott türelmesen .

Sajnos , most nem mertem átvariálni a színeket, hisz a legutóbbinál csúfos vereséget szenvedtem :-(  Még május elején kezdtem el egy húsvéti tojást festő macskát . Az eredeti mintán vörös macska szerepelt , de az előírt szinek narancssárgák voltak, ezért változtattam , de nem sikeresen .Minden túl élénk, túl rikítós az én izlésemnek , így be sem fejeztem, bár lehet a kontúr  hozna rajta valamit , de nem tetszik , és egy maradék anyagot akartam felhasználni hozzá , ezért ezt sem sajnálom .
Azután kötöttem a pulcsit, az újja eddig jutott, mire kitört a hőség ! 
Így ez is áll:-( Rámolás közben egy régen vásárolt készlet kicsúszott a zacskóból. Ezt jelnek véve, hozzákezdtem ehhez is , de már vagy 2 napja kontúroztam és még a fele sincs kész ! :-( 
Pihentetőnek szántam ezeket a virágokat , de ezen is kontúroztam egész nap. Elején, még a leveleknél nem is volt gondom a 838 barnával, de a virágnál már kicsit túl barnának láttam , látom ! De már így marad !!!! Azért jól látszódnak az én kedvenceim is ,a Hellebóre, és a hóvirág .

3 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

V.E. mintája gyönyörű, mint mindig. Jó választás volt a vászon színe.
Nekem tetszenek a majmocskák is.
Gyönyörűen kötsz!!!!
A madárijesztős kép nagyon aranyos.
Én élvezem, hogy mindenfélét csinálsz, jó nézni! Ne aggódj emiatt.

EL RINCON DE CHELO írta...

Preciosos trabajos!!!

Vera írta...

Sok oldalú vagy, egyikre ráunsz, vagy csak a kedved nincs, van más..Ez a V.E. hímzés nagyon szép...
A kötés színei meg különösen szépek, nekem nagyon tetszik.