Blogarchívum

Translate

2018. június 20., szerda

Asztalterítő kék virágkoszorúval

Ma két hete öltöttem bele az első pár öltést , és szerettem volna, ha mostanra kész leszek a felével.
De sajnos nem sikerült, hisz több nap nem kedvezett a varrásnak , hisz van más dolga is az embernek .
Bár jól haladok a nagy meleg dacára is , azt hiszem .Most már kicsit nehéz az egész terítő súlyát tartani a bal kezemmel, ezért hamar elfáradok , de nem adom fel , hisz ha elérek a hajtásvonalig, vissza jövök a jobb oldalra , mert jobbról balra szeretek varrni , és inkább lentről felfelé , mint fordítva. 

6 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyon szép!!!!
Milyen más dolog? Nohát.

Cat írta...

Nagyon szép lesz! :-)

Móni írta...

Nagyon jól haladsz és szép is lesz ám! :)

EL RINCON DE CHELO írta...

Es un bonito diseño, te quedará precioso!!

Zsuzsi írta...

Kedves Ági! Gyönyörű dolgokat készítettél, amióta a blogodon jártam (a kiállítás óta nem nagyon volt időm a blogokat nézni) nagyon tetszik mindegyik és ez a terítő egyszerűen csodálatos. Én kezdek párnákban gondolkodni,mert lassan elfogynak a dekorálható falak otthon. Persze egy nagyobb lakás is megoldhatná ezt a gondot ☺

Dóra írta...

Irgalmatlanul gyorsan haladsz vele. Mivel lusta voltam mostanában kommentelni és csak most értem ide, gondolom már még előrébb tartasz ezzel a csodás terítővel. Szeretem a blogod, mert nálad annyi mindent lehet látni!