Blogarchívum

Translate

2018. június 9., szombat

Újabb nagy munka

következik . A tavalyi sikeres karácsonyfa szoknya elkészültén igen igen felbuzdultam, és talán joggal reménykedem, hogy ez a projekt is záros határidőn belül befejeződik. Adél barátnőnk, pikk pakk készített tavaly egy csodás téli asztalterítőt . Ekkor jött az 5-letem, milyen jó, nem kell azon görcsölni, milyen keretbe, hová is kerüljön a kész munka , ha terítőre kerül :-) Azt évszaknak megfelelően lehet csodálni az étkezőasztalon . :-) Jó, persze, de most még korai  téli dolgot alkotni, így este mint este jártam a netet, és kerestem a nekem tetszőket . Találtam is egy kék, -- úgy emlékezem, hogy búzavirág koszorút , de mire megtaláltam, már nem tetszett, mert nem ilyenre emlékeztem.  Néhány hete jött az áttörés , megláttam Marjolein Bastin  csodás kék virágos koszorúját
De ugye, ez már ezer éves , és tudjuk, hogy a Lanarte készleteket asztalnyi méretű papírra nyomtatják, és sajnos a mintán számomra nem felismerhetőek az ábrák, tehát most lutrizom, mi is fog alakulni varrás után . De nagyon meg vagyok elégedve , ez a koszorú lesz . Egy Ricós terítőre varrom , és nagyon tetszik ami eddig látszódik belőle .
Jobb oldalon számoltam ki a közepét, és remélem, jó helyen kezdtem el :-) 

6 megjegyzés:

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito diseño!!

Névtelen írta...

Elküldöm Neked a mintát, talán jobb lesz a minőség.

agnesordog írta...

Nagyon kedves vagy , de semmi gondom a mintával :-) csak annyi amit írtam .

JuciKa írta...

Mese szép lesz!

Tüzes Beáta írta...

Ez gyönyörű lesz!

Vera írta...

Láttam a többi részt is, gyönyörű...és milyen gyorsan hímzel! Az a lepke igazi szépség!