Blogarchívum

Translate

2018. július 18., szerda

Mindjárt Karácsony ?!

Döbbentem rá a hétvégén :-) és még olyan sok ajándékot kellene elkészítenem addig ! :-)
Így , azt gondoltam, hogy fontosabb dolgom is van, mint sok sok hortenziát virágoztatnom ,
 ezért előkaptam a csizmát és , itt tartok 3 nap után :-)
kicsit bajban vagyok, mert egy madarat , 4-5 féle kontúrral kellett volna kontúroznom -- szerintük ! de olyan kicsi volt a különbség a fonal színe, és az x között, hogy inkább csak 2 sötét színt használtam . Gondoltam, olyan sok fehéret kell majd varrnom a jegesmedvéken, hogy pihentető lesz a sok , 2-3 öltés után a hortenzián . De azután nagyon belelendültem .

2 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Karácsonyi tündérség. Igen, néha én is túlzásnak érzem az előírásokat és hozzád hasonlóan leegyszerűsítem.

EL RINCON DE CHELO írta...

Bonitos diseños!!