Blogarchívum

Translate

2018. július 9., hétfő

Valami új kezdete !

Szombat délután csak pihentem, és nézelődtem, mit is kellene csinálnom következőre . :-)
Előbányásztam, pár évekkel ezelőtt félbehagyott dolgot, biztattam magam mindnél, hogy csak rajta, nncs is sok hátra, és gyönyörű lesz, ha elkészül végre. De azután visszahajtogattam őket a zacskójukba, és jó mélyre eltemettem. Majd vettem Durane Jonestól egy új karácsonyi mintát, amibe vasárnap reggel beleböktem 15 öltést, de rájöttem, nem ez az, amit szeretnék . Elkezdtem kotorászni, számolni , nyüglődni, és csak belevágtam egy újabb terítőbe -- na jó nem, csak egy futó ! De 2x lesz ráhímezve a minta . Ismét Veronique Enginger alkotás ! Egy  /2/ gyönyörű hortenzia koszorú .
Tegnap délután beleböktem és alig alig találtam a szemeket, szálakat a 32-ountos anyagon . Nagyon elszokott a szemem .
Sokkal lassabban haladok, mint szeretném, de hát nem lóverseny, mint tudjuk. :-)
Az eddigi terítőim szélét közönséges behajtásos módszerrel felgépeltem, de ehhez vettem egy szép sötétrózsaszín csipkét , csak azt nem todom még, hogyan legyen a kettő összehozva !  Ha csak keskenyen hajtom be duplán a himzővásznat, az vastag butymó lesz, bár arra rávarrhatnám a csipkét, de nem tudom, hogy hogyan nézne ki . Ha a szokásos 2-2,5 cm-es behajtást választom, akkor pedig a csipkét hová varrjam?  Erre a varrásra ? de akkor épp a széléig fog érni a csipke . vagy ha közelebb a széléhez , akkor 2 varrás , vastagabb ......... szóval, most megint gondban vagyok !!!! 
Ja, azt még  nem mondtam, nem fogom ráhímezni, hogy Dulac család ! :-) 


Ez egy másik történet ! 
Valamikor régen volt egy kiállítás, közöttük kiállítva több csizma . Én szépen csendesen meresztem a szemem, sorra az összesen, mikor az egyiken  "Zachary " felirat ! Döbbenetemben, hangosan kijött -- szegény gyerek !!!! Hogy adhattak neki ilyen nevet a szülei !  Mikor a mellettem lévő hölgy megszólal , nem így hívják az unokámat !!!!!  De akkor miért ez van a csizmára írva ? kérdezem  döbbenten . Azért, mert ez volt a készletben írva !  jött az egyszerű, és logikus válasz . :-(
Szépen csendesen arrébb ballagtam , hisz erre nincs mit mondani. 

5 megjegyzés:

Edit írta...

"Zachary" - Hát ez csúcs! :DDD
A Te dédikédet nem Timothynak hívják véletlenül? :D
Viccet félretéve, szép mintát választottál a terítőhöz, V.E. mintáival sem lehet melléfogni, ugyanolyan jók, mint M.B. mintái. :)

Névtelen írta...

Csizmafelirat :D :D :D.
A M.B. koszorúd gyönyörű és villámgyorsan kész lett!
Az új mintád a hortenziákkal csodás, Veronique Enginger zseniális tervező.
Csak egyet sajnálok, hogy kimaradt a posztból: igazán remek, amikor mutatod, miket varázsolsz elő a kincsesládádból, minek a befejezésén gondolkodsz - erről mindig szívesen olvasok Nálad. Remélem, legközelebb megosztod a döntéshez vezető utat, a kézimunkákról való gondolkodásodat. Tanulságos és gyönyörködtető. :)
Brigi

Tüzes Beáta írta...

Gyönyörű a kész koszorúd!
Élvezettel olvastam a gondolataidat. Megint. Írj sokat, mert jó olvasni Téged!
Szép képet választottál. Megint.
Höhö

goblen írta...

Hú, ez is szép és nem kis munka.
Remélhetőleg nem olyan mélyre tetted el a befejezetlen munkáidat, mint én Darcy-ékat... ;)

agnesordog írta...

Azt nem tudom, hogy Darcyék hol tartózkodnak, de az itt említett dolgaim 8-10-12 éve állnak befejezetlenül, és az hiszem, így is maradnak :-(