Blogarchívum

Translate

2019. január 22., kedd

Alakulóban

van valami ismét .

Megfogadtam - újévi fogadalom, valami befejezés után szabad csak új dologba belefognom . Épp ezért ezt a rég félbe maradt takaró projektet választottam ehhez . Most először is terveket készítettem, megbeszéltem a férjemmel, számoltunk , szoroztunk osztottunk , hány kocka, hány motring fonal , hogy kell készre dolgozni ---- és maradtam a jól bevált formánál -- van itthon egy csomó motring fonalam , azt elhorgolom , és ha nem elég a méret , akkor veszek még hozzá +-ban fonalat . Horgolok minden tervezés helyett .  Már csak sok visszalapozás után találtam meg hol is álltam meg ezzel . Kötés közben a horgolásról is okosodtam , ezt most próbálom kamatoztatni . A régi takaróhoz készült kockákat így fogom felhasználni . Kicsit még mindíg zavar, hogy a színek eltolódnak, nem lesz egy egész sor azonos színű, de a takaró használati értékén nem változtat . Már változtatni nem tudok, akkor mikor vettem a fonalat, nagyon menő volt és én is ki akartam próbálni , milyen is lesz horgolás közben a hosszan színátmenetes fonal --- hát ilyen ! A meglevővel kell dolgozni . Majd jövök és mutatom, miként is alakulnak a dolgok erre felé. :-)

4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Tiszteletre méltó elhatározás.Jó takaró lesz ez is a végén :) Hajrá!
Régebben összeszedtem a fonalaimat és szőnyeget horgoltam.

Rozy írta...

Ezek az én színeim. Nagyon belehúztál így év elején :-) szebbnél-szebb dolgokat alkotsz.

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito, preciosa combinación de colores!!

Tüzes Beáta írta...

Én is ezen gondolkodtam. Egy félbe hagyott munkát elkészítek mielőtt újat kezdek. Úgy legyen! Kiváncsian várom a haladást!