Blogarchívum

Translate

2019. január 16., szerda

Befejezések ?

Nem tudom, mi tört rám, de most hirtelen fontos lett, hogy kész formába öntsem néhány régebben varrt munkámat . Ehhez találtam megfelelő keretet .

A kép csak 13x18 cm , de a keretének mégis 18x24 cm éreztem megfelelőnek . Nagyon tetszik, hogy kitámasztva is lehet használni . Erről eszembe jutott, hogy a hóember páromnak is ilyen megoldást szerettem volna , hogy nyugodtan össze lehessen hajtogatni, és eltenni a tél elmúltával. Keretnek valami anyagot gondoltam először, ami kiemeli a himzést, de egyik anyagom sem tetszett hozzá. Így most csak zsinórral keretezném körbe , vagy esetleg ezzel a kockás szalaggal szegélyezzem ?  Szavazatokat, véleményeket kérnék :-) 

esetleg csillámos fehérrel amit a kép bal oldalán lehet látni , vagy szürkével ? ami a baloldali 

esetleg rózsaszínnel ? bal oldali , vagy kékkel? jobb oldal ?

vagy egy árnyalattal sötétebb kékkel ? 
Minden szín sötétebb árnyalat, mint a képen az adott himzett szín .
Úgy érzem, ma nagyon határozatlan vagyok , segítsetek légyszííííííííí !

4 megjegyzés:

JuciKa írta...

Eljött a befejezések napja :) Nekem kékek tetszenek a készre varráshoz, főleg a kockás, olyan tiszta hideg színt ad a kézimunkának.

Amanda írta...

Nekem a kockással tetszik a legjobban.

Vera írta...

Már láttam,és az első benyomásom a kék kockás anyag volt, de elhessegettem, mert el tudom képzelni igazi keretbe és akkor kint lehet...mert ha nincs keretbe, beporosodik...De látom a többiek is a kékkockás anyagot javalják..Nem tudom mekorra, tedd CD-re...kék zsinrral díszitve...bár lehet hogy a rózsaszin zsinór is feldobja..

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonitos bordados!!!