Blogarchívum

Translate

2019. március 5., kedd

Levendulák filcből

Már említettem korábban, elalvás előtt kicsit "járok" körbe-körbe a neten , és néha, nem csak himzésmintát találok, hanem valami mást is :-)  Sajnos nem mentettem el este a helyet , ma pedig már nem találom, hol is bukkantam rá :-( , de nagyon megtetszettek ezek a virágok , így emlékezetből készítve ilyenek lettek !
Sajnos a kép nem adja vissza az eredeti színét, mert a 3. nem kék, hanem sötétlila .
Nagyon tetszenek, biztos készül még ilyen, és a kezemet sem égettem meg -- hisz ragasztó pisztoly helyett Uhu ragasztót használtam, ami tényleg ragasztja a filcet. Tapasztalatom szerint csak a leheletvékony filcből jó, szép, mert a sötétlila  / kék/ vastagabb, és azt már nehezebb volt szépen felcsavarni a hurkapálcára  .
Köszönöm az 5-letet Creativemamy !

1 megjegyzés:

Mari paz írta...

Muy bonitos.un beso