Blogarchívum

Translate

2019. szeptember 4., szerda

Pulóvert horgolok !

Láthattátok, hogy az utóbbi időben el-elkalandozok a horgolás irányába . A facén számtalan esetben láttam már felhívást teszt kötésre, horgolásra . De mivel én magam szerint is lassan haladok ilyesmivel is , így nem jelentkeztem, még ha tetszett volna is az elkészítendő darab.  DE most megtört a jég ! A horgolt pulcsit kb a méretemnek láttam, és ujjatlan lévén , gondoltam kérdezősködök , hátha képes leszek elkészíteni . Szerencsére az otthon lévő fonalakat tudom fogyasztani vele -- a Hölgynek is ez volt az ajánlása -  nem kért különleges, drága fonalat hozzá, és egy hónap áll rendelkezésre az elkészítéshez.


Persze , ez csak azért vetődött fel bennem, mert problémám adódott a himzésben , mint számtalan más esetben , ha félbe marad valami .  NEM , nem kell megijedni, nem marad befejezetlenül , csak egy kis kalandozás volt részemről . Nem találtam egy szimbólumot , amivel sok- sok félkeresztet kell varrni . A mintához ahol vettem, két féle leírás tartozott , egy színes, és egy fekete fehér . Először a színeset nyomtattam ki, abból szedtem össze a fonalakat, de varráshoz a fekete fehéret választom mindíg, mert ott nehezebb talán elnézni a jelet , és színezés is jobban látszódik az elkészült sorokról , hisz csak grafittal színezek. Mikor, már minden irány kész volt . hívtam "sasszem társamat " Apát, hogy fejtsük meg közösen, milyen színnel is varrjam a hiányzó jelet. Első 5-lete , minden lapot kinyomtattál? Nem maradt le semmi ------- NEM mondtam és nagy bőszen . De mégis , pont az az egy jel az fekete fehér színkód lapról . Így , hogy megoldódott a probléma , már gyorsan tudok haladni.
Jöhet a kép jobb oldali 2 lapja :-)

3 megjegyzés:

Vera írta...

Jó kis minta... első ránézésre olyan igazi könnyed mintának néz ki, de gondolom, figyelni kell, mert könnyű elvéteni...Sok van még vissza belőle?
A hímzsed meg szépséges...Jó ha van egy igazi jó segítség...Jó kézimunkázást!

Tüzes Beáta írta...

Kívülálló mindig segítség, nekem is.
Érdekel a pulcsi! Tele szívvel, jónak tűnik.

EL RINCON DE CHELO írta...

Bonitos trabajos!!