Blogarchívum

Translate

2019. november 29., péntek

Angyalkodtam :-)

Mikor épp nincs ihletem a himzéshez, vagy csak este, pihenésképp, nézegetem a netet, és ami tetszik elmentem . Igy most rendesen káosz uralkodik a gépemen . / amikor mindent rendesen könyvtárakba rendszerezve , tervezők, témakörök szerint tartok, akkor tönkre megy a gépem , és minden elvész , ezután a következő gépen, mindent csak mentek le témakörök szerint , de 10 millió kép közül sose azt találom, amit épp keresek /
Most ugye, valami téli, egyszerű , gyors, olcsó valamiket keresgéltem a közelgő ünnepre. Mi itt a házunkban, az emeletünkön minden évben valami kis aprósággal -- szaloncukor , csokidísz, üdvözlőkártya -- meg szoktuk tisztelni egymást az ünnep reggelére. Én szeretek, mindíg valami saját készítésű dologgal előrukkolni. A kedvenc bolti eladóknak, olyan megható látni az arcát , mikor átadom , hogy már ez kárpótol a fáradtságért ami a készítés, kitalálás közben adódott.  Szóval, most, hogy még nem vagyok teljesen jól testileg, gondolat elterelés, feltöltődésre nagyon jó volt ez a foglalatosság . Persze azt már senki nem tudja, hol, kinél találtam az inspiráló darabokat , de ez

                                                                 volt a minta --- szerintem, mind nagyon bájos !
már kezdetekkor biztos voltam, hogy az enyémek csak távolról fognak csak hasonlítani a kiinduló darabokhoz
Ezek sikerültek ma ! Persze, még kell pár darab , de kezdetnek nem rossz azt hiszem.  Én nem tudok arcot rajzolni , így a fehér ruhás angyalnál előre rajzolt golyót választottam. A fodrász tudományom is hagy kívánni valót maga után de így is eléggé megszenvedtem vele . Ez marad a sajátom , ilyen nem lesz több. 
De a szívecskésekből még kreálok párat . 

6 megjegyzés:

Mari paz írta...

Todos muy bonitos.un beso

Vera írta...

Nagyon ügyes és szorgalmas vagy...Nekem idén nem igen jön be ez a készülődés, hangolódás az ünnepekre!További jó készülődést Ági!

butterfly írta...

Love your Christmas Angels.

JuciKa írta...

Nagyon jó ötlet meglepni a távoli "ismerősöket" hasonló apróságokkal! Valami hasonló járt a gondolataimban. Neked pedig gyógyulást kívánok!

Tüzes Beáta írta...

De hiszen ezek tündériek! Milyen aranyos tőled, hogy sok embert megajándékozol!

EL RINCON DE CHELO írta...

Preciosos angelitos!!!