Blogarchívum

Translate

2020. november 12., csütörtök

Csillámpor mindenütt

Elfoglaltam az étkezőasztalt , és csillámos dekorgumiból alkotok karácsonyi díszeket. Biztos néhányan talán emlékeznek, hogy volt már ilyen kísérletem, még 2018 decemberében -- amikor is jól összeégettem magam , és felhagytam a ragasztásos dísz készítéssel. Tavaly télen is előkerült a dekorgumi dísz készítés, de akkor varrott , vagy inkább fűzött formában. Valamikor ősszel beestünk egy kínai boltba ,ahol millió kreatív alkatrészt is árultak egy helyen
Nem kellett körbejárni a város összes kreatívos lelőhelyét, hogy EGY valami kinézett díszhez minden hozzávalót összegyűjthessek. Így begyűjtöttem mindent amire emlékeztem, hogy kellhet egy dísz elkészítéséhez . Legnagyobb csodálkozásomra, örömömre, csillámos dekorgumit is árultak fele árért, 4szeres méretben.Így az is jött velem haza . Új ragasztópisztolyt is kaptam, kicsit, finomat, amivel könnyebb dolgozni. A youtubon ezerrel találni , szebbnél szebb díszt, csak azt kell kitalálni, melyiket is szeretnénk igazából elkészíteni mi magunknak az útmutatások alapján. Készítettem párat a tavalyiból, és kísérleteztem újakat is .
ez kicsit macerás volt, és még itt ismerkedtem a ragasztópisztollyal , kicsit csálé, de majd alakul remélem . Azt hiszem, az idei kedvenc ez a kerek kis dísz lesz, ahol felhasználhatom a vékony csillogós horgolófonalakat is . Még van tervben néhány más forma is , majd kiderül, sikerül-e megvalósítani , vagy inkább bőszen hallgatok majd róluk. Most kicsit összepakolok, mert még nem vagyok kész a himzett ajándékokkal sem :-( Szép , vírusmentes napokat kívánok.

2 megjegyzés:

Vera írta...

Idén jobban vigyázz magadra ,és számolj be, akkor is ha nem úgy jönnek össze a dolgok... abból lehet tanulni! Sok sikert és jó bütykölést!

Tüzes Beáta írta...

Nagyon tetszik!!!