Blogarchívum

Translate

2021. március 6., szombat

Visszatekintő 01

Jó régen nem jelentkeztem már ,lett volna mit mutatnom, de valahogy olyan sok mindent csináltam, hogy inkább pár képben, mondatban foglalnám össze az eltelt másfél hónapot . Szerencsére , és az itthon kuksolásnak köszönhetően teljesen egészségesek vagyunk ! Hál Istennek ! - mutattam előbb milyen terveim vannak a könyvjelzővel itt tartok -- a rengeteg kontúr , amit egy papírlap elbír , de rávarrni lehetetlen , mert csak egymásra varrogatott vonalak lennének , most a gondolkozás fázisában tart, mit hagyjak le, mit varrjak rá ?
- hóember egy sem született :-( - de tartva magam a fogadalomhoz -- egy régi, egy új -- elővettem egy tizensok évvel ezelőtt elkezdett munkát, mert még a legkisebb Unokám is kinövi a végén :-)
itt tart , mert megérkezett a várvavárt készletem , és persze egyből hozzá is fogtam
Most a rózsaszín korszakomat élem , mert ezek a cukorka színek tetszettek meg . Nagyon rég nem varrtam Aidára , és ez olyan, mint a bádoglemez , és alig találok be a lyukba hátulról előre szúráskor , és a 3 szálas öltések nagyon elfárasztják a kezem --- ezért kapva kaptam az alkalmon, a Barátnőm vette bájos nyuszikás minta -- kicsi, aranyos, gyors sikerélmény -- igen ezt gondoltam én ---- a valóság 2 öltésenként összefogott halványnál halványabb öltések , így egyből két rámát készítettem elő , és varrtam minden cérnával 2 helyre .
A fehér alapú egy háncsdoboz tetejére került ! Ja, éa a nyuszikát rá sem varrtam :-) Bocsi az összevissza folyamatos írásért , még mindíg nem találom, hogyan, miként lehetne úgy tagolni, hogy láthatóan is úgy legyen :-( Ha nincs kedvem varrni, nézelődni még igen , és beleszerettem egy cicás mintába , amit a barátnőmtől kaptam , most , himzéssel épp ebben mókolok
Közben még valamikor ágyneműt is varrtam
Nekem teljesen természetes, hogy saját magam varrom az ágyneműhuzatokat , mert gyermekkoromtól kezdve más méretű ágyneműt használtunk, mint amit a kereskedelemben árultak. Így mindig is egyedi minták között pihentünk. Mióta rátaláltam a török ágynemű anyagokra, amik 240 cm szélesek , nem is jelent nagy gondot egynek, egynek a megvarrása. Természetesen a lepedőnk is mindíg azonos , most épp a föld sok országában "megfordulunk" egy egy éjszaka alatt .

Nincsenek megjegyzések: