Blogarchívum

Translate

2021. március 6., szombat

Visszatekintő 02

avagy -- Húsvéti készülődés " is lehetne a cime . Már máskor is említettem , hogy a facén folyton felbukkannak rövid kis videók, különböző, újrahasznosított apróságok , díszek, készítéséről . Nagyon szeretem Creatívmamy oktató videóit. Valamikor korábban már bukkant fel húsvéti téma , de nem volt hozzá megfelelő tojástartóm -- most, hogy kunyeráltam a piacon a tojásos embertől, derült ki, hogy túlságosan szétvagdostam őket , és már nem alkalmasak :-( a kinézett dologhoz . Viszont jött fel olyan, amit elkészítettem
Tavaly az Unokám küldött videót, ahogy a Dédikéim keresgetik a tojásokat a kertben a füvek között. Arra pontosan megfelelőek ezek a csibék . Szerencsére, az Aldiban találtam is kis nyulakat, csokicsibéket, amiket alá lehet rejteni a filc csibék alá . Így elkezdhettem a sorozatgyártást :-)
Végül is egy egész tyúkfarm lett a végére . Na , de ha a Fiúk kapnak ilyet, akkor a kicsi Uncsikámnak is kell valami, amibe összeszedi a tojásokat .
Neki , egy ilyen kosáka sikeredett. Tavaly nagyon korán volt húsvét , és lemaradtunk róla a kialakult vírus helyzet miatt. De ez az idén nem fordulhat elő , hisz már minden elkészült ,
becsomagolva várja a napot, amikor útnak indulunk ! Legyen szép tavaszotok, vigyázzatok magatokra , kerüljétek a tömeget , és oltassátok magatokat, hogy mielőbb szabadulhassunk .

2 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyon ügyes vagy! Ámulatos a farm!

Mari paz írta...

Menuda granja que tienes son muy bonitas esas gallinas de pascua.un beso