Blogarchívum

Translate

2012. január 2., hétfő

Megkezdtem a termelést !

Mint a gép , kontúroztam tegnap, és ma délelőtt, hogy tudjuk vinni a kész képet az Anyósom 83. születésnapjára, ma.
Már nagyon régen állt meghimzetten, csak a kontúrozó vállalkozás beindítására várakozott szegényke.
De , tudtommal, még ma sincs ilyen műhely, így kénytelen voltam magam megcsinálni. :-)
A keretet és paszpartut, még tavaly megcsináltattam, most csak össze kellett állítanom , és már oda is ajándékoztuk. Egy fal van kinevezve Anyósomnál, ahol az én képeim állnak egymás mellett. Ez a 6. a sorban.

7 megjegyzés:

LAndi72 írta...

Először is boldog új évet kívánok!
Nagyon szép lett. Biztosan örülni fog neki.
Az én Nagyapám ma lenne 100 éves, de így is szép kort élt meg, 5 éve, 95 évesen halt meg.

Kicsiny Györgyi írta...

Ági, ez nagyon szép lett!!!

Emese írta...

Nagyon szép! És tényleg termelsz :)
Egy hét alatt már a harmadik nagy szépség lett kész, ügyes vagy!
Boldog szülinapot anyósodnak is!

Cat írta...

Gyönyörű lett! Gratulálok! :-)

agnesordog írta...

Köszönöm Lányok :-)

Móni írta...

Nagyon szép lett! :) És nagyon termékeny! :)

Mariska írta...

Szép ez az öntözőkannás képecske!
Isten éltesse Anyósodat!