Blogarchívum

Translate

2012. július 24., kedd

Berries táskák találkozója

is lehetett volna hétvégén , mert megérkezés után mindenki csak  lecsapta a sajátját a kerti pavilonban a régi lócára.,

 És míg Emese távhimzésben, és lélekben volt jelen velünk, addig, mi dacolva a hideggel, fújó széllel, nyakig bebúrkolózva hímeztünk rendületlenül.


Adél pedig horgolt !

Nekem --ilyet !  Köszönöm itt is !!! Finom,és csodaszép!!!!!!!


Baglyocskát meghímeztem, kiürült a bogrács,

Gyorsan bepakoltunk és haza indultunk, mielőtt még házigazdáink a 10. féle finomságot is belénk nem tömöszölték. Szerintem, felért egy hízókúrával is ez a két nap : Köszönünk, minden finomságot,a csodás vendéglátást !!!!!! én külön a sütiket !!!, mert ugye én nem szeretem az édességet. !!!!  Bár nem volt teljes a csapat,  csodás két nap volt. Köszönöm Marika, Öcsi, Norbi.



2 megjegyzés:

Emese írta...

Szuper lett a te kendőd is! És most már látom, hogy megvolt a Nádasdra szánt hímeznivalód: nagyon édes a baglyocska! A bográcsról és a többi finomságról de persze főleg a társaságotokról nagyon bánom, hogy lemaradtam!!! a hideg időről viszont már annyira nem :) És szombaton újabb berries táska találkozó lesz, már nagyon várom!!!

Névtelen írta...

Milyen helyesek vagytok így együtt:-)Szép2 nap lehetett....