Blogarchívum

Translate

2012. november 18., vasárnap

Még a múlt hétvégén kezdtem el Emesénél bökdösni egy tőlem teljesen szokatlan kislányos képet, de oly elbűvölő aranyos kis mókus és madár is tartozik a képhez, hogy nem tudtam ellenállni. Azt hittem, már erre a hétvégére mutathatom is majd készen, de a múlt hét fényviszonyai nem kedveztek a szememnek,  3 féle fehérrel hímezni , vajsárga anyagra.




Így egy újabb hóemberhez akartam anyagot festeni, és az anyag közül kiesett egy régebben hozzákezdett minta leírása -- egy újabb befejezetlen darab  !!!! Pedig az elmúlt időben nem nagyon volt jellemző rám, ez a belebökök 20 öltést és félreteszem , így hát mivel azt gondoltam, kicsi minta -- hamar kész lesz, folytattam !!! De ismét óriási lett, így átterveztem ajtó bannernek.
Az anyag szürke, és vajsárgával hímeztem ezt a régi LHN mintát. A nevünket pedig egy Needle Necessities fonallal. Ha elmúlik a hátfájásom, és le tudok hajolni, előbányászom a varrógépet, és kék hópihés anyaggal keretezve fogom befejezni.
Ja, és hogy miért fáj a derekam? Csütörtökön a nyakunkba vettük a várost, mert péntekre nekem normális ruha kellett Lilla unokám szalagavatójára. Csinos, de nem hivalkodó, rám való , eléggé meleg, de nem túlzottan, és még megfizethető is legyen. Hát, már a fele kritérium is teljesíthetetlen sokszor. -- ezért van csak pár ruhadarabom, amit únásig viselek. De most csodák csodája, minden összejött, sőt még azt is mondta az eladó, hogy próbáljam már fel a többi ruháját, amit mostanában kapott, mert olyan nagyon "csinos és vékony " vagyok !!!!!!!  Tehát elolvadtam, felpróbáltam mindent / egy piac nyitott butikjában / csak félig fagytam meg, és 2 csinos darabbal -- fülig érő szájjal, távoztunk.
Ime az egyik összeállításom !

és Ők a három legfontosabb Nőcikéim !!!!












1 megjegyzés:

Unknown írta...

Annyira édes vagy, ahogy karót nyelve állsz és nagyon nagyon irigylem a Nőcikéidet!