Blogarchívum

Translate

2014. május 8., csütörtök

Keretezett képek





Ma végre elhozta Apa a keretezőtől a képeket. Igaz ez ismét csak a 2. nekifutásra sikerült. Nem értem, és eddig sem értettem, ha az ember pl keretező, hogyan akarja a vevőnek odaadni, mint kész munka, ha ronda, a kasírozás, nem egyforma a távolság körben és még sorolhatnám ...... Hisz pénzt fizetünk érte, és nekem nem vigasztaló, hogy az ö munkája nehéz------ akkor végezzen másikat  !!!! a szekrényt sem hozom el az asztalostól, ha nem derékszögű !!!!! pedig értem, hogy azt is milyen nehéz  készíteni.
Ja és mutatom hol is áll a nyanyám máinapság, mert épp izületi gyulladásom van és fekszem és nyögök.


5 megjegyzés:

mari paz írta...

Are very beautiful this frame,
I love the work of Paris it is very original.
Kiss

Edit írta...

Hm... a keretezőkkel nekem is gyakran meggyűlt a bajom. Érdemes volt a 2. nekifutás, mert nagyon jók lettek, tetszenek. :)

Mariska írta...

Szépek!!!

erdoseva55 írta...

Hű, micsoda szépségeid vannak! :)

Bobalany írta...

Nálam a karácsonyi a nyerő!