Blogarchívum

Translate

2014. szeptember 1., hétfő

Mennyit lehet hímezni

                                                    10 yard fonallal ?  Pont ennyit !
                                               Ez a kettő 15 cm szál maradt meg belőle !  
Még a boszikat varrtam, amikor elkezdett érdekelni, milyen más tervei is vannak Gisela Süskind -nek . Találtam még párat , amit szívesen megvarrnék .Elsőre , mindjárt ez a pókhálós szív lett a kedvencem. Már máskor is említettem, hogy nagyon szívesen használom a Needle Necessities , illetve a Threadworx fonalakat. Nagyon jó velük varrni , biztos az egyiptomi pamut teszik , --nem tudom az milyen , csak sejtem. Nem foszlanak úgy mint a DMC és mivel sokat varrok 32 countos anyagra , nem lesznek olyan duci, tömöttek az öltések.Ja, és színtartó mind !!!! Ez a 1089 számú a favorit, már 5 vagy 6 motringot biztos elvarrtam belőle, és bizton állíthatom , nem itt lesz a vége.:-)
Már a következő szívet is kiválasztottam , szintén ettől a tervezőtől és persze azt is NN-vel fogom varrni és kísérletezek a színekkel.
Na, megyek is varrni, mert beszédből nem haladok előre !

3 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

oh, jóóóóóóóóó ♥

mari paz írta...

Is fantastic.
Kiss

Emese írta...

De jóóóó!