Blogarchívum

Translate

2015. március 28., szombat

Monocrom

A neten találtam ezt a helyes kis madár párocskát, és úgy gondoltam, jó lesz a sok 3 öltéses orgona után , valami egyszínűt bökni.
Majdnem ismét megjártam, hogy megszegtem a saját fogadalmamat  ! Mármint, csak akkor kezdek hozzá, bármihez, ha teljes motring áll rendelkezésemre .  Persze nem volt elég, ami itthon volt, és a 3. boltban találtunk csak azonos színt. Doboztetőre gondoltam, de az egyik dobozomhoz túl nagy, míg a másikra kicsi a szív . Ezért, azt gondolom, hogy a minta többi részét is meghimzem, és akkor négyzet alakú lesz, ahhoz könnyebb befejezést találni. Nekem nagyon tetszik ezen a banánzöldön
 /saját festés / a barna öltés , hisz nem kell mindent pirossal varrni .

4 megjegyzés:

Anik írta...

Ez a színkombináció a kedvencem!!!!! fantasztikusan gyönyörűűű!!!!! Hogy sikerült ilyen vásznat festeni??? Nincs belőle eladó?? :))

agnesordog írta...

A vásznat még tavaly festettem, valami munkához avokádó zöld anyag kellett volna , és akkor sikeredett valahogy ilyenre .Ehhez pont találónak éreztem.Csak egy 3 literes lábasban festek, így nem fér bele nagy darab anyag - próbálom egyenesen tartani, hogy egyenletesre sikeredjék, mert a hajtásoknál megsötétedik. Megnéztem citromsárga és olajzöld Colombus por festék van itthon , tehát csak egy késhegynyiket szoktam bele tenni a vízbe, és nem is főzögetem órákig . A festék nyoma súrolóporral az edényről is lejön, tehát érdemes próbálkoznod , jó szórakozás.:-)

Anik írta...

Köszönöm, megpróbálom!

Mari paz írta...

The bird are work very nice I love. Kiss