Blogarchívum

Translate

2015. november 15., vasárnap

Ajándékok 01

Ugyan még nincs Advent, de nálam már folyik a karácsonyi készülődés . Ahogy találom  -- és érkeznek meg a családom és barátaim számára megfelelő ajándékok , úgy csomagolom is be őket , ne az utolsó pillanatban keljen kapkodnom . Inkább így becsomagolva kerüljenek titkos helyükre, hogy majd 2-3 év múlva örüljek, micsoda kincseim is vannak nekem-- sok év óta .  Nem tudom másnál szoktak-e eltünni dolgok, de nálam folyton  -- pl éveken át kerestem pár csodás karácsonyi csomagolópapírt, amit még nyáron vettem, és sok év múlva költözéskor került elő, két asztal lap közül , mert arra emlékeztem , hogy nagyon biztonságos helyre tettem, nehogy összetörődjenek . A karácsonyi ajándékok pedig igen tűnékenyek, mert jó előre személyekhez kötötten vásárolok, és lévén, még sok idő van karácsonyig, biztonságos helyekre szoktam őket tenni -- csak ki emlékszik arra, hol is van biztonságban ? :-)

Tehát ma befejezős, ajándék gyártós, csomagolós napot tartottam . Sajnos, ebből is csak ennyit mutathatok meg

Ja, a befejezős, majd nem lemaradt 

4 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon ügyes vagy, hogy már ilyen jó előre készülsz az ajándékokkal, én is így szoktam :)

Emese írta...

Ja és édes a réni is :)

JuciKa írta...

"Jó" helyekkel én is így vagyok :) nagyon jól elrakom a dolgaimat amit szeretnék biztonságba tudni, hogy évek múlva sem találom meg őket :)...... néha bosszantó tud lenni.
Kis hímzésed, olyan kedves!

Vera írta...

Szép ajándékok!
Én nem is dugok el semmit, mert tuti ha költöznénk akkor lenne meg...
Egyszer nem eldugni, csak eltenni akartam... olyan jól sikerült a projekt, hogy hetekig kerestük, mert fontos volt....