Blogarchívum

Translate

2016. augusztus 31., szerda

Újabb kicsapongásom

Amint elkészültem a terítő egyik felével, gondoltam, jól fog esni, kicsit színes pár öltést varrnom, így visszavettem a tulipánomat
Nem túl sokat haladtam vele, csak a zöld részekkel a 2. virágfejhez . Így maradt a minták nézegetése a neten, amikor egy piros madáron megakadt a szemem . Ezért gyorsan elkészítettem
Őkelme az első karácsonyos munkám. 
De azután győzött a rendesség, és visszatértem a sütőtökös terítőhöz . Már nincs sok a befejezéshez. 
De már nagyon kell magamra beszélnem, hogy tudjam folytatni, mert ezer terv, 5-let kavarog a fejemben, és a 100 éves tervem egyre csak tolódik tolódik , mert mindig valami fontosabb, - azonnalmegkellvarrnom - kerül a szemem elé .
Most épp pont ez a macskás nyanya az egyik. 

1 megjegyzés:

mari paz írta...

they are very nice all works and very funny the desing of cat .Kiss