Blogarchívum

Translate

2017. január 26., csütörtök

Belejöttem

mármint a kötésbe :- )  Keresgélés közben rátaláltam a szintén évekkel ezelőtt beszerzett  Lidl-is ? Aldi-s óriás gombócos fonalamra . Emlékszem, próbálkoztam horgolni  belőle nagyi mintás poncsót, de hamar kiderült nem ad ki semmit a fonal festése . Így végül is a kötést választottam, de akkor már mellényt vagy  kardigánt képzeltem el , de valami miatt csak a patentig jutottam . Ma ez akadt a kezembe , és meglepődve figyelem minden sornál, mily érdekes minták alakulnak az egyszerű harisnyakötéssel . Ilyen volt a gombolyag
Kék és barnás árnyalatú között lehetett választani , és én nem lévén kék kedvelő, így a barnásat választottam 

És ilyen mintasorok alakulnak , hol jobbra, hol balra dőlő mintácskák alakulnak . Most kicsit szorosabban kötök, remélve, nem fog kinyúlni .
Egyenlőre nagyon élvezem, persze, ez meddig lesz így azt nálam nem lehet előre tudni . Régen, mikor még kötöttem 1 hét volt az érdeklődéseim hossza, utána valami újabb érdekelt . Most hogy már olyan sok keresztszemesnél tovább bírtam -- reménykedem, hátha lesz egy jó kardigánom 

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Juhé, de jó, hogy újra írsz, Ági! :) Először is szeretettel gratulálok a megszületett Dédunokához! Jó egészséget, szép életet neki és a családnak! :)
A csengettyűid mesések, megérte ugyanazt többször öltögetni! Cicád édes a rózsaszín orrával, ahogy egyszerre ül a fonalakon, a "szakkönyveken", és a készülő darabokon. Komoly minőségellenőr! :)
Kötve olyan mintát ad ki a fonalad, mintha egy nagyon nehéz mintát követnél - úgy látszik, ez a gombolyag erre lett kitalálva. Elismerésem a sok szorgoskodásért, öröm volt végignézni a posztokat!
Brigi

Vera írta...

ÖRÜLÖK hogy újra itt vagy... Szépségesek a harangok... jó újra látni és olvasni a dolgaidról...

Vera írta...

Fonal...valami hasonlót vettem jó pár éve... én első kendőt kötöttem belőle... a mintázatára nem emlékszem, majd megnézem...

Jucus írta...

Nekem a kék gombócom hever még a kötős puff alján...előbb-utóbb kitalálom, mi legyen belőle!

xJuDesign írta...

Gratulálok itt is a csöppséghez! Sok puszi