Blogarchívum

Translate

2017. április 12., szerda

Piros tojás

Elkészültem a piros tojásommal még Húsvét előtt . Szépen elszámoltam egy szállal az egyik nyulat , és sehogy nem akart odaférni a díszminta a szélére --- nagyítóval, de megtaláltam, hol a hiba, és szétvágtam , majd kezdtem az elejéről . Jó régen nem állítottam készre semmit és ez most kicsit ferdének, csálénak látszódik , lehet azért, mert nem egyforma erősséggel feszítettem minden oldalát , de hát a tojások sem egyformák , és messziről azért nem ennyire csálé , mint így :-)

Kellemes Húsvéti Ünnepeket, jó készülődést kívánok Mindenkinek ! 

3 megjegyzés:

Vera írta...

Nagyon szép lett...Jó készülődést...Kellemes ünnepeket!!

mari paz írta...

It is very nice.Kiss

Cat írta...

Nagyon jó lett!
Áldott húsvéti ünnepeket kívánok! :-)