Blogarchívum

Translate

2018. március 24., szombat

Őszi csokor

Lehet emlékeztek, hogy nem sokkal karácsony előtt érkezett többszörös ismerősség utján Lengyelországból egy készletem . Ez először egy lengyel újságban jelent meg, de sajnos pont ennek a mintának olvashatatlan volt a leírása, így kénytelen voltam megvenni készletként . Mivel a mintaíven szerepel DMC-ben, és az általam újabban használt Ariadna fonalra is a színkód, azt gondoltam, majd én valamelyikkel azok közül varrom meg magamnak terítőnek . De a színek nem hasonlítottak , csak megközelítőleg , így maradtam a készlethez kapott Madeira fonalaknál . Múlt héten szombaton este fogtam hozzá .
A sok év alatt, amióta varrok, volt szerencsém sok gyár , tervező mintáit készíteni , de ilyennel még sose találkoztam, mint itt ! Egy levél nem 3, vagy nagyon árnyalt esetben 5 zölddel készül, hanem 18-20 színből áll !!!!! :-( egy öltések szinenként !!!!!!  A bobinán hiába látszódik az árnyalatbeni eltérés , egymás mellé öltögetve már alig felismerhető ! No és lámpafénynél pedig !!!! Ha nem szinezem az amúgy színes ábrát, teljesen elvesznék !  De azért nagy bőszen öltögetek , mert kíváncsi vagyok, mi lesz belőle ! 

6 megjegyzés:

goblen írta...

Nagyon szép lesz, meg a színek is látszanak ! Néztem is az FB-n hogy mi lehet ez, mert nagyon a pipacsost akartam benne látni, de nem ment. Így már érthetőbb a mintarészlet. :)

Vera írta...

Micsoda színorgia!Biztos nagyon szép lesz, mint a többi munkád!

agnesordog írta...

Én is ebben reménykedem :-)

Tüzes Beáta írta...

Ettől gyönyörű!!!

Mari paz írta...

It is very nice have a coloured wonderful .kisses

JuciKa írta...

Csoda szép lesz! Színek, szálak fél és egész öltésektől lesz olyan teljes amiért megszeretted.