Blogarchívum

Translate

2020. február 16., vasárnap

Visszatekintő

Most, hogy pár dolog visszakerült hozzám , nézegettem meg , a mostani szememmel / tudásommal / a rég -- 16-17 évvel ezelőtt készült darabokat .
Ez volt az első vásárolt készletem
Anyósom nejlont ragasztott rá, hogy ne porosodjon , az látszódik alul, felül !

Ilyen volt, amikor még nem tudtam kontúrozni :-)
 kb olyan 2004 táján . Hozzá kezdtem én, de nem kiemelte a virágot, hanem csak rondává tette, az amúgy felismerhető tulipánt , így csak a vázát kontúroztam körbe :-) /Dimensions készlet volt /


Ennek a bannernek a készítési időpontjára már nem emlékszem, csak azt tudom, ez volt az első minta, amit mástól kértem el, még a szép emlékű multin . Volt egy párja is akkortájt, az is hasonló téli táj volt , és mindenki fehér anyagra piros szállal varrta . Persze nekem már akkor is változtatnom kellett. Mostani szemmel is profin van megoldva a bannerre akasztás .
/megdícsértem magam így utólag /  de amin teljesen elképedtem, az ez a szintén elkunyerált minta párnává alakítása .
                                               Cserélhető levendula betéttel oldottam meg , és egész elfogadható                                                                                            minőségben .
A későbbiekben, már csak beleszórtam a levendulát és bevarrtam a lyukat az illatpárnáimba. 

2 megjegyzés:

JuciKa írta...

Teljesen jó visszatekinteni a kezdetekre, honnan indultunk, merre haladtunk. Jó összehasonlítani a fejlődést és az ízlésvilágunk formálódását. Nekem még a kezdetek pl. leszámolós gobelinnel indultak. Mondjuk neked lehet könnyebb volt, mert a fővárosban 'annó teljesen jó csapat verődött össze, könnyen tudtátok segíteni egymást, tanulni, látni a jót és rosszat.

Tüzes Beáta írta...

Nekem tetszenek!
JuciKa-val egyetértek: változik az ízlésvilág. Engem pl. befolyásolt a divat. Amit akkor sokat láttam másnál. Mostanra ez a Face-sek világa lett.