Blogarchívum

Translate

2021. szeptember 21., kedd

Szatyor gyártásba

kezdtem az ilove Textil jóvoltából . Még a nyáron láttam meg az egyik boltban a drapp alapon piros szivecskés anyagot . arra gondolva vettem belőle, milyen klassz mintákat lehet majd hímezni rá. De kiderúlt, hogy nem egyenletes szövésű a vászon , így csak más célra lesz jó . Épp találkozón voltam egy távolabbi himzőstárssal , és Tőle jött az infó, hogy más üzletben más mintásat árulnak. Párizsos -- kell persze az is . Gyorsan meg is varrtam pár darabot , még augusztusban .
Mikor elajándékoztam belőlük az Unokámnak, és a Menyemnek --- volt nagy öröm , majd jött a kérés , Mama készíts a barátnőimnek is : -) Mama persze nyakába vette a várost, hogy találjon ugyanolyan anyagot , és az azóta érkezetteket is szerencsésen megtaláltam . Így ma szatyor varrós nap volt .
Még van készleten macskás , és újságmintás anyag is , azokból is bevásárlótáska készül majd , mikor elkap a varrási ihlet.

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyon jó ötlet. Olyan jó olvasni hogy lelkes vagy!