Blogarchívum

Translate

2022. szeptember 5., hétfő

Helló szeptember !

Már rég meg van a mintám,
de valahogy csak nem akaródzott hozzákezdenem eddig . De most, hogy szeptember van gyorsan előkaptam a mintát , anyagot, fonalat válogattam hozzá :-) Először szürkét akartam én is , majd jött a natúr, a fehér, és a végén egy vajsárga mellett döntöttem -- és nem bántam meg . A minta választást igen --- 4-5 féle zöld két szállal , 3-5 öltésenként váltakozik ugyan ezek a színek egy szálas keresztöltésével . De már anyag levágva, fonalak kiválogatva ----- megmakacsoltam magam --- azért is megvarrom !!!!! Ez a harmadik nap , és egyre jobban belejövök
Még ki kell találnom, hogyan oldom meg a rengeteg egy szemeket , mert párna huzat lesz nálam is , és ugye a mosásnál fontos, hogy ott is maradjon az öltés száradásnál is . De még van időm merengeni ezen az apró problémán :-)

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyon jó ez a kép!