Blogarchívum

Translate

2022. november 19., szombat

Varrógéppel

dolgoztam tegnap egész nap . Készült egy garnitúra ágynemű, ami egy paplanhuzatból, és 4 különböző méretű kispárnából áll nálunk . A dolog nehézségét az adta, hogy nem volt elegendő anyag , és még ráadásul csak 132 cm széles volt , így ki kellett pótolnom mindenhol , mindent . De a minta miatt muszáj volt megvennem az anyagot .
A másik oldalon aranyos jegesmedva anya öleli kicsinyét ! Ehhez még a kispárna huzatok hátra vannak .
Pár évvel ezelőtt már varrtam pizsama nadrágokat , és ma is készült 3 belőlük. Olyan hamar kifakulnak a sok mosástól , és csak elő kellett vennem a szekrény aljából az anyagokat és feldolgozni , mert ebből is van bespjájzolt készletem . Ha valahol járok, és szép anyagot látok, nem tudok ellenállni, ha van pénzem, veszek is belőle. Nagyon szeretem az I love textil üzleteket , olcsón lehet kifogni jó anyagokat is .
Kellemes pamutos a belső oldaluk, míg a szine oldalán fényesek . Most kimostam előre őket, mert tanultam a múltkori esetből , és nem szerettem volna, ha kész állapotukban összemennek , mint a kékes bordós blúzaim .:-( Megrövidültek a mosás alatt. :-( Himzőtű már lassan egy hete nem volt a kezemben , és be sem fejeztem -- átpasszoltam a Unokámnak
Pedig már nagyon hiányzik , mert esténként nézelődés közben mindíg találok aranyos kis mintákat, amiket akár meg is varrhatnék . De még nem végeztem a varrógéppel .

2 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Én is kimosom most már előre némelyik anyagot. A boltban szólnak is hogy be kell avatni.
A babák már ki is próbálták.
Jó nagy munka ezt mind egyszerre letudni. Gratulálok!

Yola írta...

Én is kimosok minden anyagot előre, mert az is képes összemenni, aminek nem kéne. Ágyneműt nem is olyan egyszerű varrni, nálunk extra méretű paplan kell a férjem magassága miatt