Blogarchívum

Translate

2023. december 31., vasárnap

Befejeztem és be kéne fejeznem

Tegnap reggel nekiduráltam magam, és előkaptam a varrógépet, és készre alkottam Durene Jonas hóemberes gyertya alátétjét .Nagyon féltem tőle, hisz milliméter pontosnak kell minden darabnak lennie, hogy szépen, simán kifeküdjön . Az eredeti leírásban anyag a hátoldal, és az hajlik vissza az elejére, keretezve a himzést . Én nem tudok, és nem is szeretek kézzel varrni , így ez a megoldás szóba sem jöhetett. Még tavaly találtam egy boltot, ahonnét méterben is lehetett vásárolni mintás filc anyagokat. Most nagyon jól jött. Itt most nem kellett visszahajtanom az anyagot , csak egyforma szélesen letűzni , a szintén milliméter pontos hatszögeket . Számomra is hihetetlen, de egész jól sikerült . Az enyém ilyen lett.
A leírásban a középső mintán más milyen az anyag, más öltéssel van a hópihe kivarrva . Én nem találtam a rengeteg anyagom között megfelelőt, ezért inkább a hátoldal hópihe mintás filcet tettem előre és kékkel szegélyeztem . Nagyon bőszen varrtam az Élénk nagyik sorozat karácsonyi darabját , és lett volna időm befejezni, de a lelkesedésem fogyott el . Inkább filmet nézek , és munkákat nézegetek , ahelyett, hogy kontúroznék . Nagyon bonyolult nekem ez a rengeteg kontúr szín, és a varrást sem könnyíti, és az egész szoba belső mind kontúr öltés . Nem sikerült kitalálnom, hogyan is varrjam, hogy jó , és szép is legyen .
No, majd jövőre ! BOLDOG ÚJ ÉVET kívánok mindenkinek, aki erre tévedne !

4 megjegyzés:

Fáni írta...



Imádom az összes hóemberes mintáidat :)

Tüzes Beáta írta...

Óriási bravúr ennek a 6x6 szögnek az ilyen szép összehozása!

agnesordog írta...

Köszönöm Lányok, tényleg imádom a hóembereket !

Fáni írta...



A Nagyik megint elbűvöltek :). Annyira cuki mindegyik minta